21/09/2008 14:59
Bankomat 24/Euronet Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z wchodzącym na rynek Alior Bankiem. Umowa podpisana przez firmy dotyczy instalacji i zarządzania siecią bankomatów. To już 17 bank, który powierzył firmie Euronet obsługę sieci swoich maszyn. Euronet zarządza łącznie już co czwartym bankomatem w naszym kraju. więcej...
20/09/2008 13:13
Na koniec czerwca 2008 r. w ewidencji Centralnego Rejestru Członków prowadzonego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych figurowało 13,5 mln członków otwartych funduszy emerytalnych (o 6,2 % więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego). Koncentracja na rynku OFE była wysoka, o czym świadczy fakt, że do czterech spośród piętnastu istniejących OFE należało 63,5% wszystkich członków. więcej...
20/09/2008 12:29
Celem Magazynu jest budowanie trwałej więzi i pozytywnych relacji z klientami Chevrolet poprzez przekazanie wartości dodanej w formie kolorowego magazynu motoryzacyjnego. W pierwszym numerze zostały zaprezentowane najnowsze modele Aveo i Captiva, ciekawe life stylowe artykuły; o czym należy pamiętać wybierając się na urlop samochodem, jak zadbać o komfort i bezpieczeństwo dziecka w podróży. Dodatkowo można poczytać o zaletach nawigacji GPS oraz o kulisach wyścigów WTCC. więcej...
20/09/2008 11:13
Echo Investment podpisała z Orbis S.A. umowę o generalną realizację czterogwiazdkowego hotelu Novotel w Łodzi. więcej...
19/09/2008 14:58
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Spowodowało to znaczne zmniejszenie wydatków na promocję w mediach tradycyjnych - telewizji, prasie, druku. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność? Zwiększenie inwestycji w marketing internetowy spowodowało 40%-owy spadek wydatków na reklamę prasową i 31%-owy na telewizyjną. Tegoroczne zmiany na światowym rynku reklamowym potwierdzają wcześniejsze prognozy ekspertów, przewidujące postępującą ekspansję Internetu. Obecnie już 38% marketerów uważa, że Internet powinien pełnić kluczową rolę w opracowywaniu strategii marketingowych. więcej...
19/09/2008 14:49
30 czerwca 2008 r. zezwoleniena prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w Polsce miało sześćdziesiąt osiem zakładów ubezpieczeń (przed rokiem sześćdziesiąt siedem); działalność w ubezpieczeniach na życie (dział I) prowadziło trzydzieści jeden towarzystw, pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe (Dział II) obsługiwały trzydzieści cztery firmy. Spośród posiadających licencje firm dwie nie sprzedały jeszcze żadnej polisy, a jeden zakład był w likwidacji od 2000r. więcej...