Nexto dla firm w obliczu nadchodzącego kryzysu

Opra. e-sieci. na podst. NetPress Digital | 07/10/2008 15:45

NetPress Digital, jeden z prekursorów i liderów na rodzimym rynku e-publikacji rozpoczyna działania popularyzujące cyfrową prasę w środowisku biznesowym. Przedstawiciele firm i instytucji mogą teraz przez dwa tygodnie bezpłatnie otrzymywać e-wydania Gazety Wyborczej, Polityki, Pulsu Biznesu i dziennika Polska. Start akcji związany jest z początkiem funkcjonowania Nexto dla firm, działu prenumerat korporacyjnych.


REKLAMA




W przygotowanej dla klientów instytucjonalnych ofercie prenumerat NetPress Digital szczególnie zwraca uwagę na aspekt finansowy, mający niebagatelne znaczenie w obliczu nadciągającego kryzysu. - Zdajemy sobie sprawę, że wiele firm będzie wręcz zmuszonych do szukania oszczędności i cięcia kosztów. Nasza propozycja sprawia, że stanie się to możliwe przy jednoczesnym zachowaniu dostępu do informacji w dotychczasowym stopniu, a nawet jeszcze większym - komentuje Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital.- Całe szczęście, że dzięki najnowszym technologiom można, w pewnym stopniu oczywiście, uchronić się przed skutkami zwalniającej gospodarki - Nexto dla firm to, oprócz testowej prenumeraty, również system atrakcyjnych pakietów tematycznych oraz zniżek (nawet do 60% w stosunku do papierowej prenumeraty), uzależnionych od wielkości zamówienia. Obecnie do celów subskrypcji korporacyjnej wybranych zostało kilkadziesiąt tytułów z całej oferty prasowej. Usługa Nexto dla firm skierowana jest przede wszystkim do średnich i dużych przedsiębiorstw. W ramach bezpłatnej, testowej subskrypcji klienci instytucjonalni mają do wyboru znane i opiniotwórcze tytuły, posiadające od dłuższego czasu swoje elektroniczne odpowiedniki. Testowe egzemplarze dostarczane są w postaci pliku w popularnym formacie PDF. Wprowadzenie pokazowej e-prenumeraty to jeden z elementów promujących dział Nexto dla firm. Sukcesywnie zwiększane jest portoflio tytułów prasowych (w tym tygodniu o dziennik Polska oraz Gazetę Prawną). W przypadku większości periodyków klienci mają do wyboru jeden z formatów - tradycyjny PDF oraz Zinio (w wersji on- i off-line). - Zdecydowaliśmy się postawić na format PDF ze względu na często występujące w firmach obostrzenia dotyczące instalowania oprogramowania - mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital. - Do tej pory dostawcy e-prasy na polskim rynku, również my, wymagali od użytkowników ściągania dodatkowej przeglądarki, a Readera firmy Adobe ma prawie każdy. To istotny argument dla klientów korporacyjnych - dodaje. Poszerzanie portfolio prasy biznesowej i specjalistycznej to priorytet, jeśli chodzi o rozwój tej kategorii produktów na Nexto. Jeszcze w tym roku asortyment poszerzy się także o publikacje aktualizowane, skierowane do przedstawicieli konkretnych branż. NetPress Digital jest jednym z prekursorów i liderów w zakresie sprzedaży czasopism, książek oraz książek audio w wersji elektronicznej. W ramach sieci Nextranet od stycznia 2008 powstało już prawie 10 000 dedykowanych sklepów, zarabiających realne pieniądze na sprzedaży produktów elektronicznych.