Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie

Opra. e-sieci. na podst. Efnetica.pl | 13/10/2008 15:21

Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol.


REKLAMA




Celem nieodpłatnego kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat skutecznych metod działania i realizacji celów firmy w Internecie, co może przełożyć się na jej długofalowy efekt ekonomiczny. „Kurs został stworzony specjalnie z myślą o prezesach firm i dyrektorach marketingu - wyjaśnia Piotr Michalak, autor kursu oraz właściciel agencji interaktywnej Efnetica.pl - Oni, bowiem mają najwięcej do powiedzenia w kwestii promocji swoich firm w Internecie i w pierwszej kolejności powinni nabyć wiedzę w tym zakresie". Według statystyk polscy przedsiębiorcy wciąż nie mają wystarczającej wiedzy na temat skutecznej promocji firmy w Internecie. Sytuacja, kiedy firmy nie posiadają swojej strony internetowej, a jedynie wizytówki w katalogach branżowych, są wciąż powszechne, co nierzadko bywa zmorą kontrahentów szukających partnerów B2B oraz - co najgorsze - klientów indywidualnych. Poza tym agencje reklamowe i interaktywne często nie są w stanie precyzyjnie ustalić z klientami wizji i szczegółów technicznych realizowanych dla nich zleceń. Piotr Michalak z agencji interaktywnej Efnetica.pl wyjaśnia: „Działalność polskich firm w Internecie nie jest tak powszechna i efektywna, jak ma to miejsce na Zachodzie. Polacy wciąż pozostają w tyle, a doradztwo i usługi w tej dziedzinie są bardzo drogie. Stąd właśnie idea naszego darmowego kursu - aby pomóc polskim przedsiębiorcom zaistnieć w sieci i dotrzeć do tych, którzy szukali, ale nie mogli ich znaleźć". Uczestnicy kursu dowiedzą się m.in., jak stworzyć dobry serwis internetowy, jakie treści i informacje powinny się tam znaleźć i jaką ich serwis powinien mieć funkcjonalność. W dalszej kolejności ustalą swój budżet na działania w Internecie, a także poznają metody promowania serwisów internetowych.