Cena energii gwarantowana na 4 lata dla firm i instytucji

Opra. e-sieci. na podst. energa.pl | 16/10/2008 15:27

Od najbliższego poniedziałku małe i średnie przedsiębiorstwa będą mogły złożyć wniosek o przystąpienie do programu "Cena Gwarantowana". ENERGA, dla wszystkich, którzy skorzystają z oferty gwarantuje zakup energii elektrycznej po stałej cenie nawet przez 4 lata.


REKLAMA




Klienci instytucjonalni będą mogli skorzystać z oferty przygotowanej przez ENERGĘ Obrót SA od 20 października do 20 listopada 2008 roku. Klienci, którzy skorzystają z oferty, w okresie od pierwszego odczytu rozliczeniowego po złożeniu wniosku do ostatniego odczytu rozliczeniowego w 2012 roku, będą rozliczani za zakupioną energię według stałej ceny, przypisanej do wybranej grupy taryfowej. - Oferta skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, zainteresowanych możliwością prognozowania swoich wydatków w dłuższym okresie. Cena Gwarantowana będzie rozwiązaniem dla tych, którzy obawiają się prognozowanych podwyżek cen energii elektrycznej. Według niektórych ekspertów cena energii w ciągu 4 lat może wzrosnąć nawet o 100%. Oferta ze stałą ceną gwarantuje, że to Energa przejmie na siebie ryzyko wzrostu cen prądu - mówi Ireneusz Kulka, wiceprezes Zarządu ENERGA Obrót S.A. Oferta "Cena Gwarantowana" to jedno z wprowadzanych przez ENERGĘ działań proklienckich. Inwestycje w jakość obsługi klienta i rozbudowanie oferty produktowej dostosowanej do potrzeb klientów to najważniejszy z filarów ogłoszonej właśnie strategii rozwoju Grupy na najbliższe sześć lat. Planowane działania skoncentrują się na ujednoliceniu pracy Biur Obsługi Klienta, rozwoju elektronicznej formy kontaktu z klientem oraz uruchomieniu nowego call center. Już teraz ENERGA wdraża standardy obowiązujące dotychczas w branżach o wysokim poziomie konkurencji o klienta, jednym z nich jest instytucja Rzecznika Klienta. Działania w zakresie obsługi klienta i organizacji sprzedaży ENERGA będzie wspierać atrakcyjnym portfolio produktowym. Nowością na rynku obok gwarancji ceny dla klientów biznesowych, będzie wprowadzenie oferty sprzedaży innych niż energia elektryczna mediów użytkowych, takich jak gaz czy ciepło.