Opra. e-sieci. na podst. Informacja Prasowa | 18/11/2008 09:49
Wbrew negatywnym trendom rynkowym Mitsubishi w Polsce notuje stały bardzo duży wzrost sprzedaży – październikowy wynik przewyższał rezultat uzyskany w tym samym miesiącu ubiegłego roku aż o 130%. Tylko w październiku sprzedano 598 aut spod znaku Trzech Diamentów a przez pierwszych 10 miesięcy tego roku aż 4009 klientów zdecydowało się na zakup nowego pojazdu tej marki, co w porównaniu do 2702 aut sprzedanych od stycznia do października 2007 daje prawie 50% wzrostu. W dalszym ciągu liderem sprzedaży jest napędzany na 4 koła, atrakcyjny stylistycznie i niezwykle funkcjonalny Outlander, na drugie miejsce awansowała błyskawicznie zdobywająca popularność nowa rodzina aut Mitsubishi Lancer a na trzeciej pozycji znajduje się najbezpieczniejszy w swoim segmencie pickup Mitsubishi L200.
REKLAMA
Styczeń-październik 2008
Przez pierwszych 10 miesięcy bieżącego roku do klientów trafiło 4009 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2702 samochody) to o niemal 50% więcej. Outlander – wybierany najczęściej przez mężczyzn i kobiety z rodzinami oraz firmy, nie traci popularności i utrzymuje pozycję bestsellera Mitsubishi – przez pierwszych 10 miesięcy sprzedano 1429 takich aut – to o prawie 75% więcej niż w tym samym okresie 2007 roku. Gorące przyjęcie nowego Lancera znajduje już odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży – rodzina Lancera stała się już drugim najpopularniejszym modelem tej marki a klienci kupili do końca października aż 986 takich aut - 671 Lancerów Sedan, 201 Lancerów Sportback, 72 Lancery Kombi (poprzedni model) i 42 Lancery Evolution. Nadal powodzeniem cieszy się też terenowy pickup L200 - zdobył on 856 klientów, co stanowi prawie 6% wzrost. W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku, czyli jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży Colta nowej generacji, wzrosło także zainteresowanie Mitsubishi Coltem – kupiono o ponad 40% więcej modeli 5-drzwiowych i o 9% więcej aut 3-drzwiowych.
Październik 2008
W październiku aż 598 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów. W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 260 aut stanowi to aż 130% wzrost. Największy – prawie 10-krotny wzrost sprzedaży zanotował Mitsubishi Lancer Sedan. Aż 25-krotnie wzrosła też sprzedaż Lancera Evolution. Prawie trzykrotnie więcej klientów zdecydowało się w październiku na zakup Outlandera a o 60% zwiększyło się zainteresowanie terenowym Mitsubishi Pajero. O prawie 120% zwiększył się także wynik sprzedaży Colta w wersji 5-drzwiowej.