Internet Works poszerza usługi

Oprac. e-sieci. na podst. Venture Incubator S.A. | 21/11/2008 10:28

Agencja software'owa Internet Works poszerza swoje portfolio, wyodrębniając ze swoich struktur nową markę – Simplo. Nowa firma będzie zajmować się m.in., projektowaniem na potrzeby Internetu, tworzeniem analiz oraz budową strategii internetowych.


REKLAMA




Wrocławska agencja Internet Works znana jest z dostarczania klientom unikalnych, dostosowanych do wymogów konkretnej grupy odbiorców systemów IT. Ponadto firma tworzy także aplikacje e-commerce. „Przez ostatni rok zbudowaliśmy dość pokaźną grupę stałych klientów, dzięki czemu możemy teraz swobodnie myśleć o ekspansji biznesowej” – komentuje obecny rozwój firmy Dmitrij Żatuchin, Prezes Internet Works Sp. z o.o. – „Pomysł uruchomienia nowej marki zrodził się z chęci współpracy pomiędzy ekspertami z branży internetowej jak i kadry naukowej. Kluczowym jest wykorzystać doświadczenia jakie zdobyliśmy przez ostatnie lata w branży internetowej.” – dodaje. W skład zespołu Simplo wchodzą osoby posiadające duże doświadczenie w kreacji i prowadzeniu projektów internetowych oraz rozwoju e-biznesów. Głównym polem działania nowej marki będą: tworzenie strategii internetowych, analiza, a także badanie i optymalizacja istniejących już projektów z zastosowaniem narzędzi własnego autorstwa. Stworzenie nowej marki to nie koniec ekspansji Internet Works. Od początku listopada 2008 roku, częścią agencji jest także projekt CzyToDziala.pl, który stał się ważnym elementem struktur wewnętrznych firmy. Najnowszym pomysłem powstałym w ramach Internet Works jest cykl seminariów z pogranicza Internetu, nauki i e-biznesu o nazwie Clear Web. „Z założenia mają to być spotkania zorientowane nie tylko na dyrektorów, osoby z doświadczeniem, czy tzw. geeków, ale zwłaszcza na zwykłych studentów, którzy chcą dowiedzieć się jak wygląda praca firm zajmujących się szeroko pojętą branżą IT”. – wyjaśnia cel spotkań Żatuchin.