Oprac.e-sieci.pl na podst. call2action.pl | 26/11/2008 13:44
Totalizator Sportowy i „Gazeta Bankowa” to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action. Dynamicznie rozbudowywana sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470 odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.
REKLAMA
Ruszyła kampania reklamowa „Gazety Bankowej”, którą emitujemy na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów Gazety Bankowej potrwa do 20-ego grudnia bieżącego roku - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action. Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV, dostarcza całą technologię i oprogramowanie. Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr i Paweł. Delikatesy odwiedza miesięcznie około 2,5 miliona klientów, z czego większość to dobrze sytuowane kobiety w wieku 25-49. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę. Natomiast w ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym, 4-ego listopada w czterech sklepach na terenie Poznania wyświetlaliśmy 15-sekundowy spot o 25 mln zł dotyczący kumulacji Lotto, a dwa dni później informowaliśmy o kolejnej, tym razem rekordowej puli – 40 mln – dodaje Tomasz Sienutycz. POS TV, to najprościej telewizja w miejscu sprzedaży, wykorzystująca technologię Digital Signage, która umożliwia wyświetlanie różnorodnych treści na wielu odbiornikach rozmieszczonych w różnych lokalizacjach. Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje w ramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzy dostrzegli potencjał POS TV.