Oprac. e-sieci.pl na podst. zanox.pl | 04/10/2008 13:14
Ponad 20 tysięcy odwiedzających, 412 wystawców, ponad setka najbardziej wpływowych mediów relacjonujących wydarzenie to tylko kilka faktów i liczb ilustrujących skalę właśnie zakończonych, największych w Europie targów branży internetowej.
REKLAMA
Ponad 20 tysięcy odwiedzających, 412 wystawców, wśród których znaleźli się potentaci branży internetowej – m.in. Google, Yahoo, eBay oraz liderzy marketingu online - zanox, business Ad, neo Ogilvy, powierzchnia wystawiennicza przekraczająca 36 tysięcy metrów kwadratowych, ponad setka najbardziej wpływowych mediów relacjonujących wydarzenie – CNN, BBC, Financial Times – to tylko kilka faktów i liczb ilustrujących skalę właśnie zakończonych, największych w Europie targów branży internetowej. Online Marketing Duesseldorf – OMD 2008 - to największe w Europie targi i towarzyszące im konferencje branży internetowej oraz marketingu online. O ich skali i sile oddziaływania świadczą słowa korespondenta CNN Matta Davisa relacjonującego to wydarzenie - „Kogo tam nie ma, nie istnieje”. Na szczęście, pomimo spowolnienia gospodarczego na świecie, branża internetową rozwija się w najlepsze. Potwierdzeniem jest choćby wzrost o ponad 40% liczby wystawców, w stosunku do roku 2007. „Targi OMD 2008 otwierają nowy rozdział w cyfrowej ekonomii – powiedział Alexander Felsenberg, dyrektor komitetu organizacyjnego OMD 2008. Po raz pierwszy w historii udało nam się zebrać wystawców z całej Europy reprezentujących najważniejszych graczy branży internetowej i marketingu online. Ich siła odzwierciedla się m.in. w wartości rynku, który reprezentują; to blisko 9 miliardów Euro” - dodał przedstawiciel organizatorów.