Opra. e-sieci. na podst. digitalone.pl | 03/11/2008 15:16
Internet doskonale sprawdził się w takich dziedzinach jak handel czy bankowość. Nauczył nas samodzielności w kwestiach, które wcześniej zostawialiśmy wyłącznie w gestii specjalistów, jak chociażby operacje bankowe. Teraz czas na księgowość on-line. Agencja Digital One opracowała szczegółową strategię komunikacji dla platformy rachunkowości internetowej iFirma.pl , dzięki której już niedługo tradycyjne biura księgowe będą miały poważną konkurencję.
REKLAMA
Platforma iFima.pl proponuje swoim odbiorcom kompleksowe i skuteczne rozwiązania z zakresu księgowości, a także stałą opiekę doradców, którzy pomogą rozwiać najmniejsze wątpliwości użytkowników. Atrakcyjny produkt to jednak połowa sukcesu. Trzeba go jeszcze bowiem odpowiednio zaprezentować i przekazać konsumentom. Zwiększenie efektywności serwisu oraz ukształtowanie właściwego wizerunku marki powierzono strategicznej agencji interaktywnej Digital One. Agencja opracowała szczegółowy plan działania w obszarze komunikacji interaktywnej dla serwisu iFirma.pl, będący zarazem punktem wyjścia do zastosowania nowych rozwiązań oraz ekspansji na polski rynek. Uwzględniono działania sprzedażowe, wizerunkowe oraz nastawione na zbudowanie świadomości marki na rynku. Tworzenie koncepcji strategicznych poprzedzono szeregiem prac przygotowawczych, na które składały się m.in.: precyzyjne określenie celów kampanii promującej, zdefiniowanie grup celowych, stworzenie wzorcowych personas, KPI dla działań w skali pilotażu oraz w zasięgu ogólnopolskim, identyfikacja powiązań pomiędzy: konsumentem, kategorią, marką/usługą. W oparciu o model analityczny CBI® (Creative Business Idea) przeprowadzono analizę konsumentów oraz kategorii, następnie zintegrowano i usystematyzowano wszystkie zebrane materiały, aby zarekomendować konkretne działania wraz z ich egzekucją oraz estymacją kosztów. Podczas prowadzenia badań konsumenckich, ilościowych oraz jakościowych Digital One współpracowało z IMAS International sp.z o.o. Agencja zajęła się również przygotowaniem web corporate identity, w tym także nowej warstwy wizualnej serwisu www.iFirma.pl.