Opra. e-sieci. na podst. TNS OBOP | 15/09/2008 12:43
Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie BBC Lifestyle wynika, że Polki wiążą swoje największe marzenia z takimi wartościami jak zdrowie (21%) i rodzina (18%).
REKLAMA
Jeden z typów marzeń, które zostały objęte badaniem, dotyczył mody i urody. Polki najczęściej chciałyby wydawać większe sumy pieniędzy na modę i urodę (58%) oraz wymienić zasoby swojej szafy na zgodne z obecnie obowiązującymi trendami (45%). Ponadto co czwarta kobieta (29%) deklaruje, że gdyby mogła, poświęcałaby więcej czasu na zakupy. Polki nie mają również oporów przed zmianami w swoim wyglądzie - 28% twierdzi, że chętnie skorzystałoby z porad stylisty lub wizażysty, który na co dzień współpracuje ze znanymi osobami i gwiazdami. Marzenia Polek różnią się w zależności od zmiennych społeczno-demograficznych. Potrzebę zwiększonych wydatków najczęściej deklarują młode kobiety, które się jeszcze uczą (78%), są w wieku 15-24 lata (72%), stanu wolnego (68%) z wykształceniem podstawowym (66%). Natomiast dostosowanie zasobów szafy do obecnie obowiązujących trendów mody najczęściej marzy się kobietom w wieku 35-44 lat (55%), pracującym umysłowo (54%). Polki posiadające dzieci (48%), nieco częściej niż kobiety bezdzietne (40%), chciałyby odświeżyć zasoby swojej szafy.