Opra. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 23/09/2008 13:45
W drugiej połowie sierpnia firma Acxiom Polska przeprowadziła kampanię reklamową w internecie zachęcającą Internautów do dzielenia się informacjami o swoich preferencjach i zachowaniach zakupowych, dzięki czemu będą mogli otrzymywać użyteczne i adekwatne do swoich oczekiwań oferty oraz informacje.
REKLAMA
Kampania obejmowała akcje e-mailingowe do zewnętrznych baz danych największych portali (Onet, Wirtualna Polska, Interia, Tlen, Otoloto) oraz kampanię banerową, linki sponsorowane i pozycjonowanie kontekstowe. W rezultacie zgromadzono ponad 10 000 rekordów o polskich użytkownikach Internetu. Elektroniczną wersję Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług Acxiom Polska na stronie www.kwestionariusz.pl najchętniej wypełniali ludzie młodzi, w wieku 18-24 lat, którzy stanowili niemalże jedną trzecią wszystkich odwiedzających serwis. Acxiom Polska zamierza wykorzystać wyniki przeprowadzonych testów do rozwijania swoich projektów online i budowy obszernej bazy danych w nowym kanale. Jeszcze we wrześniu Acxiom zamierza przeprowadzić dalszą część kampanii o jeszcze większym zasięgu. Firma zachęca klientów do zamieszczania własnych pytań w internetowej ankiecie, co jest niezwykle szybkim i skutecznym narzędziem na uzyskanie wartościowych informacji o ich grupie docelowej, sprawdzenie atrakcyjności oferty czy też budowy własnej bazy prospektów. Gromadząc dane poprzez kwestionariusz w Internecie Acxiom będzie jednocześnie kontynuować pozyskiwanie danych innymi kanałami - drogą telefoniczną oraz za pomocą papierowej ankiety, które to dane są systematycznie aktualizowane.