CKM zmniejszy format i zmieni layout

Oprac.e-sieci.pl na podst. presserwis | 29/10/2008 14:02

Od grudniowego wydania miesięcznik lifestylowy dla mężczyzn CKM zmniejszy format, odświeży layout i rozszerzy tematykę niektórych działów. Formuła i charakter tytułu nie zmienią się.


REKLAMA




Magazyn ukazujący się dotąd w formacie 230 x 300 mm zmniejszy się do 210 x 273 mm. Formatem chce nawiązywać do najpopularniejszych męskich magazynów na świecie, jakimi są: GQ, Maxim i Esquire. Wraz ze zmianą formatu zostanie wprowadzony nowy layout (z większą ilością światła, pojawią się duże zdjęcia przy otwarciu wywiadów i niektórych działów), inna typografia i spokojniejsza kolorystyka (wiodące kolory nie zmienią się). Autorem layoutu jest Robert Radziejewski, dyrektor artystyczny pisma.
Dzięki współpracy z magazynami popularnonaukowymi w CKM-ie będzie więcej materiałów poświęconych m.in. nowoczesnym technologiom, nauce i architekturze. Przybędzie artykułów poradnikowych dotyczących mody i pielęgnacji urody, motoryzacji, turystyki oraz kuchni. Więcej będzie zestawień i rankingów.
Nie zmieni się cena egzemplarzowa (8,90 zł dla wydania bez dodatku) ani nakład magazynu (ok. 120 tys. egz.). Wydawnictwo nie planuje też zmian w cenniku reklamowym.
CKM w nowym formacie trafi do kiosków 12 listopada. Jego sprzedaż wesprze kampania promocyjna. Średnie rozpowszechnianie płatne razem od stycznia do lipca br. dla CKM-u wyniosło 84 184 egz.