W reklamie postaw na aktora!

Oprac. e-sieci.pl na podst. marketing-news.pl | 15/07/2008 14:11

Coraz bardziej popularnym narzędziem marketingowym, z którego firmy korzystają najchętniej, jest przenoszenie wizerunku sławnej, lubianej osoby na określoną markę lub pojedynczy produkt.


REKLAMA




Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od początku 2008 roku śledziła materiały prasowe zamieszczane w tysiącu tytułów prasowych, dotyczące stu najbardziej popularnych polskich celebrities. Medialny wizerunek osoby musi być bardzo dobrze dopasowany do wizerunku danej marki i samego charakteru przedmiotu. Największe szanse na zostanie ambasadorem marki mają aktorzy, a w tej grupie najbardziej „medialnymi” okazali się Piotr Adamczyk – reprezentujący markę Cottonfield, Borys Szyc - Renault i Danuta Stenka- kosmetyki koncernu L’Oreal.
Danuta Stenka kreowana jest jako wzór elegancji i szyku, kobiety, która wspaniale potrafi połączyć funkcje żony i matki z obowiązkami zawodowymi.
Ekscesy Borysa Szyca, jego imprezowy styl życia i zamiłowanie do płci pięknej raczej nie działają korzystnie na wizerunek marki, którą reprezentuje.
Piotr Adamczyk „wpisuje” się natomiast w reprezentowaną przez siebie markę idealnie. Medialnie uchodzi za mężczyznę tajemniczego,nieśmiałego, ustatkowanego.

.

Więcej informacji: marketingprzykawie.pl