Oprac. e-sieci.pl na podst. egospodarka.pl | 25/07/2008 14:39
NewsPoint i Info-PR przygotowały wspólny raport o najczęściej wymienianych w mediach internetowych miastach Polski.
REKLAMA
Brano pod uwagę miasta powyżej 300 tys. mieszkańców, a więc Warszawę, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice. Analiza objęła publikacje ukazujące się na portalach internetowych od 1 maja do 30 czerwca 2008 roku. Na pierwszym miejscu plasuje się oczywiście stolica, generalnie potwierdza się zasada, ze im większe miasto, tym więcej wzmianek. W badaniu potwierdziła się także silna pozycja Krakowa, jako kulturalnej stolicy kraju. Zaskakująca jest słaba pozycja Łodzi, która pod względem liczby mieszkańców jest drugim miastem w Polsce. Wyróżnia się też Lublin, który jest dwukrotnie częściej wzmiankowany od Bydgoszczy i Katowic.