17/10/2008 10:59
została tegorocznym laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”, uzyskując I miejsce i „Złoty Laur Klienta 2008”, w kategorii „Sklepy przyjazne klientowi.” więcej...
17/10/2008 08:28
15 października w Środzie Wielkopolskiej Grupa Muszkieterów otworzyła dla majsterkowiczów i miłośników ogrodów nowy Bricomarche. Obecnie Grupa w Polsce posiada 51 supermarketów "typu dom i ogród". Jest to najbardziej rozbudowana sieć pod względem ilości tego typu sklepów. więcej...
16/10/2008 15:02
Od października operator wirtualny MOVA wprowadził promocję pod hasłem "Kasa wraca". Teraz pieniądze wydane na zakup startera wracają na konto klienta w sieci MOVA. więcej...
16/10/2008 13:56
Wyróżnienia i nagrody przyznawane przez specjalistów, analityków, dziennikarzy są powodem do dumy i radości, jednak najważniejsza dla każdej sieci handlowej powinna być opinia klientów. Dlatego tak ważny jest Złoty Laur Klienta przyznany POLOmarketowi w kategorii „Krajowa sieć supermarketów". więcej...
16/10/2008 10:08
Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - rozpoczęła proces wprowadzania do swoich placówek terminali umożliwiających dokonywanie płatności w technologii MasterCard® PayPassTM. Już niedługo wszyscy klienci tej sieci posiadający karty płatnicze Maestro® PayPassTM oraz MasterCard® PayPassTM będą mogli za ich pomocą w sposób bezstykowy regulować należności za drobne zakupy. Jest to największe wdrożenie systemu płatności zbliżeniowych w technologii PayPass w Polsce. więcej...
14/10/2008 13:03
Agencja TBWA\PR zwyciężyła w przetargu na realizację edukacyjnego projektu ekologicznego "Centrum z Klimatem" w centrach handlowych należących do Atrium European Real Estate. Celem Programu "Centrum z Klimatem" jest stworzenie modelu działania centrum handlowego zgodnego z zasadami zrównoważonego rozwoju. Umowa na obsługę projektu została podpisana do końca 2009 roku. "Centrum z Klimatem" to jedyny ekologiczny długofalowy projekt dla sieci centrów handlowych w Polsce. Jego celem jest budowanie świadomości ekologicznej wśród klientów, najemców i pracowników centrów. Podstawą Programu jest tzw. "mała ekologia" - założenie, że nawet niewielkie działania podejmowane przez każdą osobę mają wpływ na ograniczenie niekorzystnego wpływu na środowisko. więcej...