Opra. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 14/10/2008 13:03
Agencja TBWA\PR zwyciężyła w przetargu na realizację edukacyjnego projektu ekologicznego "Centrum z Klimatem" w centrach handlowych należących do Atrium European Real Estate. Celem Programu "Centrum z Klimatem" jest stworzenie modelu działania centrum handlowego zgodnego z zasadami zrównoważonego rozwoju. Umowa na obsługę projektu została podpisana do końca 2009 roku. "Centrum z Klimatem" to jedyny ekologiczny długofalowy projekt dla sieci centrów handlowych w Polsce. Jego celem jest budowanie świadomości ekologicznej wśród klientów, najemców i pracowników centrów. Podstawą Programu jest tzw. "mała ekologia" - założenie, że nawet niewielkie działania podejmowane przez każdą osobę mają wpływ na ograniczenie niekorzystnego wpływu na środowisko.
REKLAMA
Fundamentem Programu jest Deklaracja Ekologiczna, czyli zbiór 10 najważniejszych zasad określających proekologiczne zachowania. "Projekt działań PR zaproponowany nam przez TBWA\PR dla programu ekologicznego "Centrum z Klimatem" okazał się najbliższy naszym oczekiwaniom. Propozycja agencji pokazuje ciekawą, spójną linię strategiczną, wyrażoną w poszczególnych aktywnościach, które można zastosować zarówno w komunikacji z klientami, jak również naszymi najemcami i partnerami" - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Dyrektor Marketingu w Manhattan Real Estate Management. Program "Centrum z Klimatem", który jest efektem współpracy działów marketingu i PR, obejmie docelowo wszystkie centra handlowe w Polsce, należące do Atrium European Real Estate i zarządzane przez Manhattan Real Estate Management. Pierwszym obiektem, w którym zostanie wdrożony, będzie Centrum Handlowe "Reduta". TBWA\PR będzie odpowiadać za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, bieżące relacje z mediami, najemcami i klientami centrów handlowych oraz przygotowanie i realizację wydarzeń specjalnych. Wśród nich znajdą się m.in. eventy inaugurujące program w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie, Galerii Białej w Białymstoku, Galerii Copernicus w Toruniu, Galerii Kasztanowa w Pile oraz Centrum Handlowym Plejada w Bytomiu. Częścią projektu będą również "Lekcje z Klimatem" - projekt dla szkół podstawowych i gimnazjów, angażujący dzieci i młodzież w zbiórkę i segregację odpadów. W planach są również programy lojalnościowe dla klientów, najemców oraz pracowników Manhattan Real Estate Management.