Netia - konkurs dla czytelników Pudelka i Lansiku

Opra. e-sieci. na podst. www.netia.pl | 22/09/2008 14:30

22 września o północy rozpocznie się urodzinowy Interneturniej Netii. Netia obchodzi w tym roku osiemnastolecie działalności. Z tej okazji przygotowała dla internautów konkurs z ponad 2800 nagrodami.


REKLAMA




Na stronie www.netia18.pl od 22 września do 19 października, co 180 sekund, będą pojawiać się pytania z najróżniejszych dziedzin: sportu, filmu, muzyki, itp. Zasady Interneturnieju są proste – osoba, która jako pierwsza (licząc od momentu emisji pytania) udzieli poprawnej odpowiedzi wygra przypisaną do danego pytania nagrodę. Co więcej, uczestnicy będą mogli zobaczyć o co będą grać również w kolejnych pytaniach. Interneturniej będzie otwarty dla wszystkich użytkowników Internetu, jednak w pierwszych dwóch tygodniach nagrody będą mogli wygrać jedynie klienci Netii i firmy TELE 2, należącej do Grupy Netia. W tym czasie wszyscy pozostali uczestnicy będą mogli ćwiczyć swoje umiejętności przed główną fazą konkursu, trwającą od 6 do 19 października. Klienci Netii i TELE 2 po wpisaniu do systemu danych identyfikujących uzyskają unikalny kod, pozwalający na weryfikację w konkursie. Ten kod uzyskają również ci użytkownicy Internetu, którzy podpiszą umowę z Netią w trakcie trwania konkursu. W Interneturnieju można wygrać darmowy Internet Netii na 2 lata, netbooki, drukarki, iPody Shuffle, kamery internetowe, zestawy do odbioru telewizji n i wiele innych atrakcyjnych nagród. Partnerami konkursu są: telewizja nowej generacji n, HP oraz MTV Polska. Patronem medialnym konkursu jest serwis o2.pl. Interneturniej będzie wsparty silną kampanią reklamową w głównych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TV4 oraz TVN SIEDEM. Pierwsza emisja spotu będzie miała miejsce dzisiaj. Ponadto konkurs będzie wspierany w internecie na stronach: o2, Gadu-Gadu, Pudelek, Tlen.pl, Wrzuta.pl, Smog.pl, Sportfun.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl.