Opra. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 06/10/2008 09:56
Konsorcjum trzech partnerów: PRIMUM Public Relations, Smartlink, oraz Strategis wygrało przetarg publiczny na realizację kampanii dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
REKLAMA
Projekt dotyczy wdrożenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) i obejmuje działania z zakresu public relations oraz promocji. Program Operacyjny Kapitał Ludzki jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jego celem jest podnoszenie wiedzy pracowników i przedsiębiorców do wymogów gospodarki. W ramach projektu firmy, szczególnie z sektora MSP, będą mogły skorzystać z dofinansowania na szkolenia oraz studia podyplomowe. Działania PO KL zostały przewidziane na lata 2008-2015. PARP będzie dysponował budżetem w wysokości 500 milionów euro. Kampanię wspierającą projekt zrealizuje powołane na potrzeby przetargu konsorcjum firm: Smartlink (spółka specjalizująca się w promocji unijnych funduszy i dobrych praktyk), PRIMUM Public Relations (wiodąca agencja PR) oraz Strategis (spółka wspierająca firmy w procesach zarządzania).