Opra. e-sieci. na podst. www.lotos.pl | 13/10/2008 14:50
Według badania przeprowadzonego przez TNS OBOP marka LOTOS zajęła wysokie drugie miejsce w rankingu polskich producentów. LOTOS w kategorii „Inne marki” wyprzedził m.in. takie firmy jak Polkomtel, Orbis, Solaris, Batycki, W. Kruk czy Wittchen.
REKLAMA
- To dla nas ogromne wyróżnienie, motywujące do jeszcze bardziej wytężonej pracy przy dalszej promocji marki LOTOS – podkreśla Anna Goliszewska, szef biura marketingu strategicznego Grupy LOTOS S.A. Badanie przygotowano na zlecenie agencji reklamowej Demo Effective Launching. Jego wyniki opublikował dzisiejszy „Puls Biznesu”. TNS OBOP zapytał Polaków z jakich marek są dumni, jakie poleciliby cudzoziemcom i z jakich sami najchętniej korzystają. Przeprowadzona sonda stanowi punkt wyjścia do dyskusji pomiędzy zarządami polskich spółek i ekspertami z branży marketingowej na temat przyszłości i promocji polskich marek. Okazją do rozmowy będzie I Forum Polskiego Produktu, które odbędzie się 24 października w Gdańsku. Na listopad LOTOS zaplanował start kampanii wizerunkowej promującej koncern na terenie całego kraju. Spoty reklamowe LOTOSU wyemitują m.in. informacyjne kanały telewizyjne. Reklamy prasowe ukażą się m.in. w najpoczytniejszych tygodnikach ogólnopolskich i miesięcznikach branżowych. Ponadto reklamy w ramach kampanii ukażą się także na biznesowych portalach internetowych. „W kampanii szczególną uwagę zwróciliśmy na cele strategiczne firmy – bezpieczeństwo energetyczne, dystrybucję produktów najwyższej jakości oraz dbałość o środowisko – podkreśla Anna Goliszewska. – Uważamy, że są to największe atuty LOTOSU, stanowiące naszą przewagę konkurencyjną”.