Miraculum oficjalnym partnerem promocji filmu „Senność”

Opra. e-sieci. na podst. www.miraculum.pl | 15/10/2008 14:45

Miraculum - jedna z marek znajdujących się w portfolio Grupy Kolastyna - jest oficjalnym partnerem promocji najnowszego filmu Magdaleny Piekorz pt. „Senność". W ramach ogólnopolskiej akcji reklamowej zaplanowano liczne aktywności, między innymi konkursy w prasie i Internecie. „Senność" trafi na ekrany kin w całej Polsce w 17 października.


REKLAMA




W ramach działań promocyjnych, na stronie www.miraculum.pl zorganizowany został konkurs nawiązujący do tematyki filmu. Autorzy najciekawszych rozwiązań zostali nagrodzeni dwuosobowymi zaproszeniami na specjalny, przedpremierowy pokaz filmu oraz zestawami kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała La Rose Miraculum. „Grupa Kolastyna chętnie uczestniczy w inicjatywach mających na celu promocję polskiej kultury. Najnowszy film Magdaleny Piekorz zasługuje na szczególną - naszym zdaniem - uwagę i zainteresowanie widzów. Obraz został już wyróżniony przez publiczność podczas 33. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, gdzie zdobył nagrodę Złotego Klakiera. Gorąco zachęcam do obejrzenia tego filmu oraz udziału w kolejnych, organizowanych przez nas konkursach" - mówi Anna Mamczur, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy Kolastyna. Film "Senność" opowiada o ludziach, którzy uświadamiają sobie błędne życiowe decyzje. Los stwarza bohaterom szansę, by mogli oswobodzić się z emocjonalnego uśpienia i odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego są nieszczęśliwi. Producentem filmu jest Studio Filmowe "TOR" w koprodukcji z WFDiF, przy wsparciu finansowym Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. „Senność" trafi na ekrany polskich kin 17 października 2008. W głównych rolach występują: Małgorzatę Kożuchowska, Michał Żebrowski, Rafał Maćkowiak, Bartosz Obuchowicz, Krzysztof Zawadzki oraz Joanna Pierzak. Dystrybutorem filmu jest Vision Film. Grupa Kolastyna jest jedną z wiodących firm produkujących kosmetyki oraz liderem na rynku kosmetyków do opalania, posiadając w tym segmencie produktowym 21,2% udziałów według wolumenu sprzedaży (dane wg MEMBR za 2007). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych. W portfolio Grupy znajdują się następujące marki: Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Juliette Essayer, Pani Walewska, Brutal, Tanita i Paloma. Od 1 października 2007 roku Grupa Kolastyna jest też producentem i dystrybutorem, takich marek jak: Uroda, Makler, Być może, Wars czy Lider należących dotychczas do PZ Cussons SA.