Opra. e-sieci. na podst. biuroprasowe.tp.pl | 16/10/2008 14:22
Telekomunikacja Polska najlepiej z polskich firm komunikuje się z inwestorami - wynika z tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez prestiżowy „IR Magazine". TP zwyciężyła w kategorii „Best Investor Relations by a Polish company".
REKLAMA
„To dla nas bardzo cenne wyróżnienie zwłaszcza, że zostało przyznane na podstawie opinii inwestorów. Cieszymy się, że po raz kolejny tak wysoko ocenili oni profesjonalizm naszych działań" - powiedział Tomasz Poźniak, dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich Grupy TP. Wyniki „IR Magazine Awards" oparte są na badaniach opinii ponad 500 ekspertów, analityków i inwestorów. Oceniają oni m.in. jakość informacji finansowych przekazywanych przez firmy, łatwość kontaktowania się z zarządem i przejrzystość w kontaktach firmy z otoczeniem inwestorskim. Telekomunikacja Polska już po raz trzeci została laureatem nagrody. Inwestorzy najwyżej wśród polskich firm ocenili jej działania również w 2004 i 2007 r. Nagrody „IR Magazine" to cenione na całym świecie wyróżnienia i powszechnie uznany miernik najlepszych praktyk oraz najwyższych standardów w dziedzinie IR.