Toyota Bank rozszerzyła współpracę w zakresie telemarketingu z Mellon Poland

Opra. e-sieci. na podst. biznespolska.pl | 17/10/2008 12:00

Mellon Poland, część Mellon Group of Companies, jeden z wiodących dostawców usług z wartością dodaną oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla instytucji finansowych i innych dużych organizacji w Polsce, rozszerza swoją współpracę z Toyota Bank, finansową częścią koncernu Toyota w Polsce.


REKLAMA




Współpraca opiera się na idei "Perfect Banking", którą bank kieruje się zapewniając swoim klientom nieporównywalną wygodę i jakość usług bankowych. Oprócz działającej z sukcesem infolinii, którą Mellon Poland prowadził dla klientów Toyota Bank przez cały rok 2007, bank wykorzystuje również zaawansowane możliwości Contact Center Mellon Poland do promowania atrakcyjnego zestawu produktów, włączając w to kredyty, karty kredytowe i konta oszczędnościowe. Wspomniane działania telemarketingowe są skierowane zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów banku, służą też informowaniu klientów o korzyściach, jakie oferują produkty banku. Know-how, którym dysponuje Mellon Poland, zaawansowana technologicznie infrastruktura Contact Centre i wysoko kwalifikowany zespół pracowników stanowią efektywny kosztowo i skuteczny sposób komunikacji. Umożliwia to Toyota Bank skrócenie czasu potrzebnego na dotarcie do klientów, podniesienie udziałów w rynku i, co najważniejsze, budowanie silnego związku z klientami poprzez codzienny kontakt. - Rozszerzenie współpracy z Toyota Bank przyjmujemy z satysfakcją i poczuciem dobrze wykonanej pracy. Jesteśmy przekonani, że nowa kampania, którą nam powierzono będzie miała bardzo dobre wyniki. Konkurencyjny zestaw produktów banku jest dopasowany do potrzeb i stylu życia Polaków. Nieprzypadkowo internetowe konto osobiste Toyota Bank okazało się najlepsze pod kątem korzyści dla klientów w rankingach "Gazety Wyborczej - Pieniądze", "Open Finance" i magazynu "Kurier Finansowy" - podsumował Grigorios Kotoulas, Dyrektor Generalny Mellon Poland.