Media Markt szuka agencji reklamowej

Opra. e-sieci. na podst. mediamarkt.pl | 19/10/2008 09:32

Media Markt Polska w drodze przetargu wybierze kreatywną agencję reklamową. Firma poszukuje agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej marki na rynku polskim.


REKLAMA




Do przetargu zostały zaproszone 4 agencje reklamowe. Celem przetargu jest znalezienie partnera, który będzie obsługiwał markę Media Markt kompleksowo i w oparciu o międzynarodową strategię marki będzie potrafił stworzyć przekaz trafiający do lokalnego konsumenta oraz pomoże w wykreowaniu wyrazistego charakteru marki. Liczymy na nawiązanie długoterminowej współpracy z agencją, która będzie rozumiała naszą specyfikę oraz zapewni nam kompleksową obsługę na najwyższym poziomie” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci Media Markt. Prezentacje strategiczne i kreatywne agencji zaplanowano na koniec października 2008 roku. Decyzja ma zapaść do 15 listopada 2008. Dotychczas Media Markt współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann, która wylansowała na rynku markę. Od dwóch lat Media Markt współpracuje w zakresie kreacji również z agencją kreatywną Opus B. Obie agencje obsługują markę Media Markt niezależnie, otrzymując oddzielne projekty. Media Markt świętuje jubileusz dziesięciolecia na polskim rynku. W ciągu tych kilku lat sieć zdobyła szerokie grono zadowolonych klientów, dziś każdy sklep odwiedza dziennie kilka tysięcy osób. Szczególnie dobrze przyjęta została bogata i dopasowana do potrzeb klientów oferta markowego sprzętu z zakresu elektroniki użytkowej oraz kompetentna obsługa. Klientów przyciągają również stale najniższe ceny i ciekawe akcje marketingowe. Media Markt jako pierwszy wprowadził akcję Raty 0% oraz „Świat bez VAT”. Aktualnie sieć posiada 34 markety w 27 miastach i zostanie powiększona do końca 2008 roku o kolejne 4 sklepy (w Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim, Koninie i Koszalinie).