IAB Polska zyskuje kolejną firmę do swoich struktur

Opra. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 21/10/2008 08:45

Do grona członków związku Interactive Advertising Bureau Polska dołączyła agencja interaktywna Venti. Venti to kolejna już - obok Adv.pl, Digital One, K2 czy Opcom - agencja interaktywna, która swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu wesprze działania IAB na polskim rynku. Interactive Advertising Bureau Polska, dawniej Stowarzyszenie, dziś - Związek Pracodawców Branży Internetowej, zrzesza podmioty związane z sektorem reklamowym oraz medium internetowym.


REKLAMA




Wśród jego członków są firmy i marki cieszące się dużym uznaniem na rynku - wiarygodne i stabilne, mimo młodego wieku samej branży. Portale, wyszukiwarki internetowe, wydawnictwa online, agencje interaktywne i SEM, które wspólnie działają na rzecz budowania i rozpowszechniania standardów wykorzystania potencjału Internetu w e-biznesie, oraz uświadamiania klientów - czego mogą i powinni wymagać od firm oferujących usługi interaktywne'. IAB realizuje szereg seminariów tematycznych dla marketerów. Spotkania te poświęcone są różnym formom, narzędziom i strategiom zaistnienia marki w Siec. Planujemy włączyć się w te działania - mówi Client Service Director Venti, Agnieszka Biskupska. Nasz zespół będzie uczestniczyć również w pracach jednej z grup roboczych IAB, zajmującej się tematyką wykorzystania SEO/SEM w działaniach marketingowych online. Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku od 10 lat. Na swoim koncie ma projekty internetowe realizowane m.in. dla: Agros Nova, Echo Investment, Gatta, Grupa TP, Konica Minolta, Pollena, Premium Foods, PZU, Real, Vileda. Firma jest trzykrotnym laureatem prestiżowego konkursu WebstarFestival, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.