Internetowy Kodeks Postępowania

Oprac. e-sieci.pl na podst. www.zanox.pl | 22/10/2008 10:39

Zanox, globalny lider marketingu internetowego w modelu „płać za sukces”, wdrożył w swojej sieci partnerskiej, liczącej ponad milion podmiotów działających w ponad 200 krajach - wydawców online, reklamodawców i dostawców internetu - Internetowy Kodeks Postępowania. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w branży marketingu afiliacyjnego na świecie, mająca na celu promowanie właściwych standardów postępowania i etycznego zachowania.


REKLAMA




Internetowy Kodeks Postępowania (IKP) został stworzony w celu zapewnia najwyższych standardów postępowania oraz zapewniania odpowiedniej jakości e-usług, treści (contentu) oraz funkcjonalności technicznej w zakresie handlu i marketingu internetowego. Dokument IKP przewiduje także sankcje dla potencjalnych nadużyć.

„Z racji tego, ze jesteśmy światowym liderem, z którym współpracuje ponad milion partnerów w ponad 200 krajach, czujemy się szczególnie odpowiedzialni ze etyczne postępowanie i przejrzystość rynku marketingu afiliacyjnego” – skomentował Thomas Hessler, prezes i współzałożyciel zanox.de AG. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki kodeksowi postępowania możemy świadomie stymulować najwyższą jakość oraz promować wzorce etycznego postępowania w całym sektorze – dodał Hessler.

Zanox powołał do życia także nowy system prawny oraz wewnętrzny zespół zanox Network Watch, którego celem jest monitoring wydajności świadczonych usług w sieci przez całą dobę.