Oprac.e-sieci.pl na podst. www.utimaco.com | 01/11/2008 09:40
Utimaco – producent profesjonalnego oprogramowania zabezpieczającego dane – został uznany jednym z liderów w ogłoszonym przez firmę Gartner „kwadrancie liderów” zabezpieczeń danych mobilnych - Mobile Data Protection 2008 Magic Quadrant.
REKLAMA
Według definicji Gartnera, „Liderzy oferują produkty, które spełniają oczekiwania klientów Gartnera zarówno w wąskich, jak i szerokich zastosowaniach. Co więcej, posiadają długoterminowe plany rozwojowe, które podążają za wizją Gartnera na temat rozwoju potrzeb klientów na rynku. Liderzy dystansują konkurencję i zmuszają ją do podążania ich tropem. Ich produkty Mobile Data Protection (zapewniające bezpieczeństwo mobilnych danych) są dobrze znane i znajdują duże zainteresowanie na różnorodnych rynkach zbytu."
Utimaco dostarcza przedsiębiorstwom kluczowych wartości w postaci systemów zarządzania, które gwarantują pełne bezpieczeństwo ich flagowych produktów. Modułowy pakiet SafeGuard Enterprise jest łatwy w obsłudze i wysoce interoperacyjny z innymi systemami zarządzania bezpieczeństwem. Partnerami firmy są najlepsze marki, wśród nich: Microsoft, Seagate, Intel czy Lenovo, które stanowią same w sobie referencję. Klienci Utimaco mają pewność, że punkty końcowe są w pełni zabezpieczone, a koszty związane z zakupem dodatkowego sprzętu nie występują, ze względu na zgodność produktów Utimaco z wieloma pośrednikami punktów końcowych (end point agents).
Produkty Utimaco spełniają rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa, co potwierdzają certyfikaty: Holding FIPS (140-2 poziomy 1 – 4) oraz CC Certifications (EAL4). Utimaco wspiera wiele platform, wliczając w to Linux, Palm OS, Symbian, Windows Mobile i ostatecznie Windows XP i Vista.
Magic Quadrant (“magiczny kwadrant”) jest graficzną reprezentacją rynku dla pewnego okresu czasu. Obrazuje analizy przeprowadzone przez firmę Gartner na temat: jak konkretne marki spełniają kryteria rynku. Gartner nie wyróżnia żadnej z firm, ich produktów czy usług wybranych w Magic Quadrant oraz nie sugeruje użytkownikom, by skupili się tylko na markach umieszczonych w “kwadrancie liderów”. Magic Quadrant jest wyłącznie narzędziem badań – nie przewodnikiem działania. Gartner nie ponosi odpowiedzialności za informacje producentów, przekazane lub implikowane przez to badanie, włącznie z gwarancjami dopasowania produktu do rynku czy sprawności określonego rozwiązania w danym zastosowaniu.