Opra. e-sieci. na podst. tradedoubler.com | 12/11/2008 16:07
W październiku 2008 firma Eurotax, zajmująca się zwrotem podatku za pracę za granicą, została laureatem dziewiątej edycji prestiżowego rankingu Technology Fast 50 Central Europe Ranking.
REKLAMA
EuroTax zajęła trzecie miejsce w podkategorii „Wschodzących Gwiazd” („Raising Stars”), czyli najszybciej rozwijających się młodych firm technologicznych w Europie Środkowej. O sukcesie EuroTax w dużej mierze zdecydowała współpraca z TradeDoublerem – liderem rynku performance marketingu w Polsce. Tegoroczny ranking zgromadził młode, technologiczne firmy z dziewięciu europejskich krajów, m. in. Polski, Czech, Węgier czy Rumunii. Polskie firmy zajęły 9 miejsc w czołowej pięćdziesiątce. W rankingu w kategorii „Wschodzących Gwiazd” brały udział firmy, które tak jak EuroTax działają na rynku przynajmniej od 3 lat, ale nie dłużej niż 5 lat i w latach 2005-2007 osiągały najwyższą dynamikę przychodów. „Jesteśmy bardzo dumni z naszego sukcesu. Trzecia pozycja w tak prestiżowym rankingu to powód do zadowolenia. Jestem przekonany, że nie udałoby nam się tego osiągnąć, gdyby nie prowadzenie działań marketingowych na szeroką skalę oraz wykorzystanie możliwości kampanii reklamowych w Internecie. Dostęp do najważniejszych wydawców w Polsce – do portali internetowych o największym zasięgu - uzyskaliśmy dzięki współpracy z TradeDoublerem. TradeDoubler jako jedna z pierwszych firm w Polsce zapewniał dostęp do szerokiej gamy produktów oraz wydawców, jednak z naszego punktu widzenia kluczowym było dołączenie do tzw. sieci afiliacyjnej jako reklamowca. Wykorzystując wiedzę i wsparcie ekspertów TradeDoublera udało nam się dotrzeć z informacją o naszej usłudze do setek tysięcy potencjalnych klientów, którzy pracowali za granicą. Stopniowe rozwijanie współpracy na przestrzeni dwóch ostatnich lat, zwiększanie emisji reklam, bezpośrednio przełożyło się na zwiększanie liczby pozyskanych klientowi, a tym samym na zwiększenie zysków. ” – mówi Tomasz Czuczos z EuroTax. „EuroTax rozpoczął współpracę z TradeDoublerem w 2006 roku, czyli w okresie dynamicznego rozwoju rynku reklamy online. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do zdobycia przez firmę tak prestiżowego wyróżnienia.” - dodaje Łukasz Szymula TradeDoubler Polska.
TradeDoubler zapewnia EuroTax dostęp do sieci parterów – wydawców, którzy wyświetlają reklamy firmy. Ta płaci wydawcom (partnerskich portalom internetowym) wynagrodzenie za pozyskane zgłoszenia pochodzące z ich stron internetowych. Możliwość płacenia jedynie za wyniki w sieci afiliacyjnej, jest największą zaletą takiej współpracy. Model sprzedaży, poprzez pozyskanie klientów za pomocą wypełnionych formularzy kontaktowych na stronach internetowych, okazał się dla Eurotax bardzo skuteczną i efektywną formą promocji. EuroTax jest największą polską firmą zajmującą się doradztwem w zakresie zwrotu podatku płaconego przez osoby legalnie pracujące za granicą. Celem działalności firmy jest dostarczanie "OCS" - atrakcyjnych produktów finansowych Polakom przebywającym za granicą.