Porozumienie TP i Alcatel-Lucent

Opra. e-sieci. na podst. gpwinfostrefa.pl | 20/11/2008 10:13

Alcatel-Lucent i Telekomunikacja Polska zawarły umowę, w ramach której TP będzie oferować system Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise swoim największym klientom biznesowym. Porozumienie umożliwi korzystanie z zalet bogatej oferty usług operatora i najnowszych rozwiązań technicznych Alcatela-Lucenta. Dotychczas TP wykorzystywała rozwiązania tego producenta dla małych i średnich firm.


REKLAMA




TP uzyskała najwyższy stopień certyfikacji Alcatel-Lucent's Business Partnership Program. Stanowi on potwierdzenie bardzo wysokich kompetencji operatora w zakresie instalacji, obsługi i utrzymania systemów telefonii IP firmy Alcatel-Lucent. - Współpraca TP i Alcatela-Lucenta przynosi korzyści obu firmom. Dzięki niej oferujemy naszym klientom, w ramach rozwiązań TP, sprzęt bardzo wysokiej jakości a nasz partner zyskuje dostęp do ogromnego rynku klientów, którzy darzą nas zaufaniem - mówi Mariusz Gaca, Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Rynku Biznesowego. - Nowa umowa uzupełnia portfolio produktów, z których korzystamy bezpośrednio lub oferujemy naszym klientom - dodaje Mariusz Gaca. - Rozszerzenie naszych relacji z TP stanowi wyraz zaufania naszego partnera do firmy Alcatel-Lucent i uznania dla jakości jej produktów. Połączenie kompetencji operatora z funkcjami udostępnianymi przez nasze systemy pozwoli nawet największym firmom skorzystać z bardzo atrakcyjnych, kompleksowych ofert w zakresie komunikacji - powiedział Andrzej Dulka, prezes polskiego oddziału firmy Alcatel-Lucent. System OmniPCX Enterprise opiera się na otwartych standardach. Udostępnia elastyczne opcje migracji do sieci IP, które zapewniają ochronę dotychczasowych inwestycji, a jednocześnie pozwalają na integrację aplikacji obsługujących ujednoliconą komunikację zgodnie z konkretnym planem biznesowym. OXE obsługuje ponad 500 usług telefonii IP i telefonii tradycyjnej. Umożliwiają one szybszą i bezpieczniejszą wymianę informacji w dowolnym czasie - z wykorzystaniem telefonu, poczty elektronicznej, faksu lub konferencji sieciowych. Jeden serwer jest zdolny obsłużyć nawet 100 000 użytkowników. Wysoka niezawodność systemu umożliwia wykorzystanie go w obszarach o znaczeniu krytycznym dla działania firmy.