Mieszko wyróżnione w dwóch rankingach Rzeczpospolitej

Oprac.e-sieci.pl na podst. biznespolska.pl | 16/12/2008 15:00

W dorocznym rankingu "Najcenniejszych Polskich marek" opublikowanym 10.12.2008r., w dzienniku Rzeczpospolita, firma Mieszko znalazła się w zaszczytnym gronie najbardziej wartościowych i najmocniejszych polskich brandów. Ponadto, firma zajęła dziewiętnastą pozycję w rankingu "Najbardziej Innowacyjnych Firm" w Polsce. Już po raz piąty Rzeczpospolita opublikowała listę najcenniejszych polskich marek. W ogólnym rankingu marek według wartości, firma Mieszko SA, znalazła się na 102 pozycji. Warto dodać, że zestawienie uwzględniało 330 firm. Postrzegana wartość zaprezentowanych firm, została określona na podstawie ilorazu postrzeganej jakości marki i postrzeganej ceny. W kategorii "Słodycze i lody", Mieszko SA zajęła siódme miejsce. Pod względem prestiżu i postrzeganej jakości, firma Mieszko uzyskała aż 75 i 77 punktów na 100 możliwych.


REKLAMA




Ranking Rzeczpospolitej ma wyjątkowy charakter. Bada bowiem postrzeganie wartości marek przez konsumentów i premiuje firmy, które inwestują w budowanie marki. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że świadomość marki Mieszko umacnia się. Polski konsument ma oraz większe wymagania i oczekuje od producenta bardziej wyrafinowanej oferty. Nasze nowe produkty Chocoladorro, A'Madorro i Cherrissimo w puszce, wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom" - powiedział Marek Moczulski, Prezes Zarządu firmy Mieszko. " Mamy na uwadze przede wszystkim dobro i satysfakcję naszych Klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszej oferty" - dodał. Innowacyjne rozwiązania funkcjonujące w Mieszko SA, zostały zauważone i wyróżnione w plebiscycie "Kamerton Innowacyjności 2008". Ranking najbardziej innowacyjnych firm w Polsce został opublikowany 11.12.2008r. przez dziennik Rzeczpospolita. Firma Mieszko zajęła wysokie 19 miejsce wśród najbardziej innowacyjnych dużych firm. Organizatorzy rankingu doceniają firmy, które wprowadzają na rynek nowe lub znacząco ulepszone towary i usługi oraz potrafią wdrażać innowacyjne rozwiązania. Kryteria, które były brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu to: charakter innowacji i jej źródła, efekty wdrożeń nowości do praktyki, oraz skala nowości. Miejsce w rankingu innowacyjności ustalane było wg sumy punktów uzyskanych we wszystkich obszarach podlegających ocenie.