Oprac. e-sieci.pl na podst. Detal Dzisiaj | 12/09/2008 12:34
W sieci supermarketów Piotr i Paweł pojawiła się POS TV, czyli telewizja w miejscu sprzedaży. Jest to efekt współpracy sieci z Call2Action, która polegała będzie na emisji reklam.
REKLAMA
Firma będąca częścią ASM group oferuje rozwiązania wykorzystujące nowe media do promocji w strefie zakupowej. Produkty będą promowane na specjalnie zainstalowanych ekranach w sieci sklepów Piotr i Paweł w strefach przykasowych. Pierwsze ekrany pojawiły się w sklepach na terenie Warszawy i Poznania – w tym 8 w Jankach, 9 na Targówku, 10 na Tarchominie i 19 we wzorcowym sklepie w Poznaniu. Na początku października w sieci Piotr i Paweł będą zainstalowane 272 ekrany na terenie całego kraju. „POS TV to medium, które pomaga, gdy mamy problem przy wyborze odpowiedniego produktu, ale wachlarz jego możliwości jest o wiele szerszy. Wzmacnia wizerunek sklepu jako nowoczesnego i przyjaznego miejsca zakupów. Doświadczenia z innych rynków pokazują znaczny wzrost znajomości marki oraz poprawę wizerunku, dzięki informacyjnej roli reklam w punkcie sprzedaży. To tylko jeden z przykładów umiejętnego zastosowania POS TV, ale pomysłów może być więcej. Wszystko zależy od specyfiki klienta” –powiedział RafałTyborowski z Call2Action.