Kolporter - salon za salonem

Oprac. e-sieci.pl na podst. biuro.kolporter.com.pl | 12/09/2008 12:45

Sieć Salonów Multimedialnych Kolportera w ciągu miesiąca powiększy się o trzy nowe obiekty. Dwa z nich już działają. Salon Multimedialny w Gdańsku, zlokalizowany w Tesco, został otwarty 2 września, kolejny ruszył 6 września w Bielsku-Białej, również w Tesco. Natomiast 23 września rozpocznie działalność salon we wrocławskim Centrum Handlowym Marino. Sieć Kolportera będzie liczyła 21 salonów.


REKLAMA




Salony Multimedialne Kolportera to duże (powierzchnia od 300 do 1000 m. kw.) samoobsługowe sklepy, w których można znaleźć bogatą ofertę książek, płyt, filmów, gier komputerowych, gazet i czasopism, a także artykuły papiernicze i impulsowe. To nie tylko idealne miejsce na zakupy. Salony stają się także centrami kultury, gdzie znani pisarze, aktorzy i muzycy spotykają się z fanami, rozdają setki autografów, a nawet prezentują krótkie koncerty. Salony są własnością firmy Kolporter Sieci Handlowe, znanej dotąd przede wszystkim z utworzenia ogólnopolskiej sieci ponad 1000 saloników prasowych. „Nasza autorska koncepcja wykonania wnętrza i doboru asortymentu przypadła do gustu nie tylko klientom, znalazła także uznanie w oczach firm, które budują centra handlowe na terenie naszego kraju i które chętnie nawiązują z nami współpracę” – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor pionu Salonów Multimedialnych Kolportera Sieci Handlowe. Wykonawcą aranżacji wnętrza i producentem mebli ekspozycyjnych jest spółka Condite, podobnie jak Kolporter Sieci Handlowe należąca do Grupy Kapitałowej Kolporter.