45% wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce

Opra. e-sieci. na podst. Informacja Prasowa | 16/09/2008 14:59

Sierpień tradycyjnie był najgorszym miesiącem sprzedaży aut na polskim rynku – pomimo tego rezultaty sprzedaży samochodów Mitsubishi wzrosły w samym sierpniu o niemal 26% a przez pierwszych 8 miesięcy tego roku, kiedy to klienci zakupili 3056 pojazdów tej marki - o ponad 45%. W ujęciu 8 miesięcy nadal bestsellerem jest Outlander a na drugim miejscu pozostaje pickup L200, lecz w sierpniu drugie miejsce zajął nowy Lancer Sedan, który – jak widać - szybko zawojował serca polskich klientów. Rośnie nadal zainteresowanie modelem Colt.


REKLAMA




Przez pierwszych 8 miesięcy bieżącego roku do klientów trafiło 3056 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2100 aut) to aż o 45% więcej. Outlander utrzymał pozycję bestsellera Mitsubishi – przez pierwszych 8 miesięcy sprzedano 1115 takich aut – to o prawie 75% więcej niż w tym samym okresie 2007 roku. W dalszym ciągu powodzeniem cieszył się też terenowy pickup L200- zdobył on 681 klientów, co stanowi prawie 18% wzrost. Nowy Lancer Sedan trafił w tym okresie aż do 544 klientów – daje to ponad 3-krotny wzrost. Od stycznia do końca sierpnia tego roku wzrosło zainteresowanie Mitsubishi Coltem – kupiono o 38% więcej modeli 5-drzwiowych i o ponad 20% więcej aut 3-drzwiowych. W sierpniu 287 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów. W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 228 samochodów oznacza to prawie 26% wzrost. W sierpniu sprzedano 85 Outlanderów i 77 Lancerów Sedan – siedmiokrotnie więcej niż w tym samym miesiącu 2007 roku – Lancer po raz pierwszy zajął tym samym drugie miejsce w rankingu sprzedaży. Na trzecim miejscu w sierpniu uplasował się L200 z wynikiem 68 sprzedanych aut, co skutkuje niemal 24% wzrostem. Ponad trzykrotnie zwiększyła się w sierpniu sprzedaż Mitsubishi Colta z nadwoziem 3-drzwiowym o prawie 50% - z 5-drzwiowym.