Opra. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 19/09/2008 15:53
Cztery warszawskie centra handlowe, zarządzane przez firmę Cefic, przyłączyły się do V edycji Kampanii Parkingowej "Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?", organizowanej przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. To kolejna akcja społeczna na rzecz osób niepełnosprawnych, w którą zaangażowały się centra Cefic. Od 16 września w Arkadii, CH Warszawa Wileńska, Centrum Skorosze i CH Bemowo widnieją plakaty, a przez radiowęzeł emitowane są spoty, promujące Kampanię Parkingową, pod hasłem "Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?".
REKLAMA
Kampania rozpoczęła się 16 września w ponad 100 miastach w całej Polsce. Jej celem jest uświadomienie sprawnym kierowcom potrzeby pozostawiania wolnych miejsc parkingowych, tzw. kopert, dla osób z niepełnosprawnością oraz promowanie zmian przepisów, dotyczących bezprawnego parkowania na miejscach dla niepełnosprawnych. Kampania Parkingowa 2008 to kolejna akcja społeczna na rzecz osób niepełnosprawnych, w którą zaangażowały się cztery warszawskie centra, zarządzane przez firmę Cefic. Na początku września br. centra włączyły się w akcję "Miejsce przyjazne psom asystującym", której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na konieczność likwidowania barier pojawiających się na drodze osób niepełnosprawnych, w tym przypadku osób korzystających z pomocy psów asystujących. Przy wejściach do centrów pojawiły się niebieskie naklejki z Labradorem informujące, że osoba, której towarzyszy pies asystujący, jest tu mile widzianym Klientem.