Kolejne stacje benzynowe przy supermarketach

Opra. e-sieci. na podst. Gazeta Prawna | 24/09/2008 11:04

Sieci zagranicznych supermarketów zapowiadają otwieranie kolejnych stacji paliw przy swoich palcówkach – paliwo jest w nich sprzedawane nawet o 12% taniej niż u konkurencji, w związku z czym cieszą się coraz większą popularnością wśród kierowców.


REKLAMA




Tylko w czasie jednego roku liczba stacji przy marketach wzrosła o 33%. Sieć Intermarche zamierza otwierać 10 stacji rocznie, tak, by docelowo przy każdym markecie znajdowała się stacja. Podobne plany ma też Tesco, który ma na razie 23 stacje, Makro Cash and Carry, który do końca roku chce mieć ich pięć. Liderem jest jak do tej pory Carrefour z 40 stacjami paliw. Udział stacji działających przy marketach w sprzedaży benzyny i oleju napędowego szacowany jest na około 5%, choć ich udział w ogólnej liczbie stacji paliw nie przekracza 2%.