Żabka Polska SA – zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Oprac. e-sieci.pl na podst. www.genesispr.pl | 25/09/2008 09:24

Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Sieci Sklepów Mało i Średniopowierzchniowych". W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie" oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy".


REKLAMA




Konkurs Laur Konsumenta to prowadzone na szeroką skalę, ogólnopolskie badania satysfakcji klientów. Mają one na celu określenie poziomu popularności produktów i usług pod kątem znajomości marki oraz podstawowych opinii na jej temat. Wyniki badań oraz suma głosów spływających do redakcji decydują o zajętym miejscu w rywalizacji i przyznawanych wyróżnieniach. „Naszym priorytetem jest takie przygotowanie oferty sklepów, aby odpowiadała ona naszym klientom. Gama produktów dostępnych w każdej z placówek jest zróżnicowana pod kątem lokalnych oczekiwań konsumentów, co w połączeniu z dogodnymi godzinami otwarcia i atrakcyjną ofertą usług dodatkowych, gwarantuje pełen komfort zakupów. Wyniki badań przeprowadzonych na potrzeby konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze działania zmierzają we właściwym kierunku. Jest nam niezmiernie miło, że zostaliśmy uhonorowani tym tytułem, ale jednocześnie zapewniamy, że nie poprzestaniemy na tym. Prowadzimy intensywny monitoring rynku, dokładnie analizując wszelkie tendencje sprzedażowe. Na podstawie wyników tych badań na bieżąco rozwijamy ofertę sklepów - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska SA. Sieć sklepów Żabka oferuje klientom w całej Polsce możliwość dokonywania codziennych, szybkich zakupów produktów najlepszych marek. Zarząd spółki dąży do utrzymania dynamicznego rozwoju organicznego przez otwieranie około 200 nowych placówek rocznie. Sklepy sieci Żabka usytuowane są w całej Polsce w dużych i średniej wielkości miastach, a od niedawna również w miejscowościach liczących poniżej 10 tysięcy mieszkańców. Znajdują się w pobliżu dużych aglomeracji, skupisk biurowych, przy ciągach pieszych, w centrach handlowych miast oraz nieopodal wyższych uczelni.