125 supermarketów INTERMARCHE

Opra. e-sieci. na podst. www.muszkieterowie.pl | 01/10/2008 11:46

24 września Grupa Muszkieterów otworzyła supermarket spożywczy Intermarche w Pajęcznie, w województwie łódzkim. Jest to już 125 supermarket spożywczy Grupy w Polsce.


REKLAMA




Intermarche na ul. Kościuszki 78 jest największym sklepem w Pajęcznie i jedynym z parkingiem. Obok sklepu może zaparkować około 80 samochodów. Nowootwarty supermarket jest już drugim, po Intermarche w Wieluniu, sklepem tych samych właścicieli w woj. łódzkim. - Mieszkańcy Pajęczna i okolic nie mogli się już doczekać otwarcia naszego Intermarche. Wcześniej zapoznali się już z nami przy okazji przeprowadzonej w mieście akcji "Muszkieterowie dla Polek" oraz przy otwarciu ufundowanego przez nas Placu Zabaw Muszkieterów. Teraz chwalą sobie wyjątkowo szeroki wybór produktów w niskich cenach i kupowanych w miłej atmosferze. Podkreślają również bardzo pozytywne pierwsze wrażenie, które robi nasz supermarket - podkreśla Ewa Feruga, właścicielka nowego Intermarche. W Intermarche, na 900 m2 powierzchni sprzedaży kupujący mają do wyboru około 15.000 artykułów, m.in. w atrakcyjnych cenach produkty pod własnymi markami. Wysoką jakość marek własnych Intermarche potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat "Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 450 artykułów o wyjątkowej jakości. Umieszczony na opakowaniach certyfikat pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarche towarów. W ofercie nowego Intermarche nie zabraknie również produktów od lokalnych mleczarni, piekarzy czy plantatorów. Dodatkowym atutem nowego supermarketu jest również jego lokalizacja - w centrum, przy głównej drodze przejazdowej przez miasto a jednocześnie niedaleko osiedla mieszkaniowego. Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche, stacjami paliw oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarche. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce w swoim segmencie. Kupcy, którzy są jej członkami, realizują koncepcję "przyjaznego sklepu", oferującego niskie ceny i będącego blisko lokalnych społeczności.