Oprac. e-sieci.pl na podst. kolporter.com.pl | 12/10/2008 14:43
40 tysięcy próbek kawy Astra zostanie rozdanych w salonikach prasowych Kolportera. Właśnie ruszyła akcja samplingowa Poznańskiej Palarni Kawy Astra w salonikach prasowych Kolportera.
REKLAMA
– Kampania ma umożliwić potencjalnym klientom poznanie zarówno jej smaku i walorów zdrowotnych kawa Astra Niskodrażniąca – mówi Dorota Kalota, specjalista ds. marki Poznańskiej Palarni Kawy Astra Sampling jest kierowany do kobiet w wieku 35+. – Projekt realizujemy równocześnie z ogólnopolską kampanią PR, przebiegającą pod hasłem „Walory zdrowotne ukryte w kawie” – informuje Dorota Kalota. – Akcja jest kontynuacją działań, jakie zostały przeprowadzone w I połowie tego roku i które będą kontynuowane w przyszłym roku. Próbki z kawą są dystrybuowane za pośrednictwem saloników prasowych Kolporter w województwie wielkopolskim, jak również dołączane do wiodących tytułów prasowych.