Tegoroczny ranking PremiumBrand - podsumowanie

Oprac. e-sieci.pl na podst. www.marketing-news.pl | 10/07/2008 13:00


W czerwcu tego roku odbyła się trzecia edycja rankingu PremiumBrand, która pozwala na podstawie badań konsumenckich wybrać marki cieszące się najlepszą reputacją na polskim rynku.


REKLAMA




Reputację marki ocenia się w sześciu kategoriach: zaufania, referencji, atmosfery medialnej, wizerunku firmy jako pracodawcy, podmiotu zaangażowanego społecznie oraz partnera biznesowego. Badania prowadzone są metodą kwestionariuszy papierowych na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej 1500 Polaków. Wszystkie marki, które przejdą próg 60% pozytywnych wskazań, otrzymują tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Spośród nich wybierana jest Marka Najwyższej Reputacji w Polsce.
Wyniki:

„Marka Najwyższej Reputacji 2008 w Polsce”
1. TVN
2. E.Wedel
3. Volkswagen
4. Nivea
5. Danone
6. Polsat
7. TVP
8. Toyota
9. Nokia
10. Żywiec
„Marka Najwyższego Zaufania Społecznego”
1. E. Wedel
2. Nivea
3. Danone
4. Volkswagen
5. Rutinoscorbin
„Najbardziej Polecana Marka”
1. E. Wedel
2. Nivea
3. Danone
4. Rutinoscorbin
5. Volkswagen

„Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie”
1. Polsat
2. TVN
3. TVP
4. Polskie Radio
5. Danone
„Najlepszy Partner Biznesowy”
1. Volkswagen
2. Toyota
3. Nokia
4. Hewlett-Packard
5. Panasonic

www.marketing-news.pl