Outdoorowa kampania jesienna

Opra. e-sieci. na podst. Effective Public Relations | 17/10/2008 14:46

Wraz z początkiem września Park Handlowy Auchan Bielany rozpoczął kampanię outdoorową wspierającą wprowadzanie do sklepów kolekcji jesiennych. Jej celem jest zainteresowanie mieszkańców Wrocławia i okolic ofertą licznych butików centrum handlowego.


REKLAMA




Zaplanowana na jesień tego roku kampania wspierająca inaugurację jesiennych kolekcji w Parku Handlowym Auchan Bielany trwa od początku września do końca października. W ramach działań pojawiły się billboardy zachęcające do odwiedzenia centrum handlowego. Rozmieszono je na 35 nośnikach przy trasach dojazdowych z Tyńca, Zgorzelca, Opola, Domasławia oraz na terenie Wrocławia. Tegoroczna kreacja nawiązuje do jesiennego motywu liści spadających z drzew oraz do znanego już z poprzednich kampanii hasła „Twój Najbliższy Park Handlowy Auchan Bielany”. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej są materiały POS, które pojawiły się w Galerii Parku Handlowego Auchan Bielany w postaci naklejek na drzwiach wejściowych do Galerii oraz plakatów. Kampania została zaplanowana i zrealizowana przez Park Handlowy Auchan Bielany. Za kreacje kampanii odpowiada agencja RedComm, a za zakup nośników outodoorowych Park Handlowy Auchan Bielany. Wspierające działania media relations prowadzi agencja Effective Public Relations. Park Handlowy Auchan Bielany przy ulicy Francuskiej na Bielanach Wrocławskich - centrum handlowe należące do Auchan Polska, to jeden z największych obiektów handlowo-usługowych w regionie. Kompleks został otwarty w 2003 roku. Klienci mają do dyspozycji - przez 7 dni w tygodniu - blisko 80 sklepów i punktów usługowych, w tym pocztę, pralnię, kantor i salon fryzjerski. Na terenie galerii handlowej mieszczą się także restauracje i kawiarnie, proponujące ofertę dla amatorów różnych kuchni świata. Centrum jest w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.