Oprac.e-sieci.pl na podst. call2action.pl | 27/10/2008 14:58
Około 2,5 miliona klientów 33 sklepów znanej polskiej sieci delikatesów, będzie miało okazję stać się odbiorcami nietypowego medium komunikacji marketingowej – POS TV. Jednak na 266 ekranach, które znalazły się w Piotrze i Pawle, będzie można zobaczyć coś więcej niż tylko tradycyjną reklamę.
REKLAMA
Technologia Digital Signage, siła POS TV, umożliwia wysyłanie sygnału do sieci nośników audiowizualnych rozmieszczonych w różnych punktach handlowych. Dzięki komunikacji przy wykorzystaniu Internetu możliwe jest zdalnie sterowanie treściami wyświetlanymi na ekranach. Prezentacja może przybrać różną formę – od najprostszej reklamy, po rozbudowane i dynamiczne programy rozrywkowe. Instalacja POS TV w Piotrze i Pawle została zakończona we wszystkich sklepach sieci na terenie całej Polski. W ofercie pojedynczej placówki znajduje się od 15 do 30 tysięcy produktów. Aż 90 % należy do branży FMCG. Piotra i Pawła odwiedza miesięcznie około 2,5 miliona klientów, z czego większość to dobrze sytuowane kobiety w wieku 25-49. Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV, dostarcza całą technologię i oprogramowanie. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę. Jesteśmy w trakcie podpisywania kolejnych umów i planujemy rozbudowę sieci do 1000 odbiorników do końca tego roku, a do 3000 - do końca przyszłego. Już wkrótce poinformujemy rynek o rozpoczęciu nowych instalacji POS TV w innych sieciach handlowych – mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.