Powstanie platforma do planowania kampanii w prasie branżowej

Oprac.e-sieci.pl na podst. Presserwis | 03/11/2008 10:13

Wydawcy branżowi zgromadzeni w Izbie Wydawców Prasy planują kampanię promocyjną prasy branżowej.


REKLAMA




Kampania przygotowywana w ramach Komisji Prasy Branżowej IWP w pierwszej kolejności zakłada rozbudowanie strony internetowej Czasopismabranzowe.pl. Zgodnie z założeniem przekształci się ona w bazę danych o tytułach branżowych, ich nakładach i częstotliwościach ukazywania się (obecnie znajdują się na niej linki odsyłające do stron internetowych poszczególnych wydawców). Takie narzędzie ma ułatwiać planowanie kampanii promocyjnych w oparciu o pisma branżowe i ich szybkie wyszukiwanie według różnych parametrów. Kolejnym etapem będzie przeprowadzenie kampanii w domach mediowych. O konkretnych terminach wydawcy nie informują. Na następnym spotkaniu członków komisji odbędzie się dyskusja, kto i w jakiej części będzie uczestniczył w kosztach rozbudowy strony i późniejszej kampanii. Terminu tego spotkania jeszcze nie wyznaczono.