Opra. e-sieci. na podst. makro.pl | 03/11/2008 13:13
MAKRO Cash & Carry oddało do użytku zmodernizowaną halę położoną w Gdyni przy ul. Hutniczej 8. Otwarta w 1996 roku ósma hala tejże sieci zaopatruje już ponad 44,5 tys. firm z województwa pomorskiego, w tym liczne obiekty gastronomiczno-hotelarskie.
REKLAMA
Modernizacja trwała siedem miesięcy, co nie przeszkodziło jednak w normalnej pracy hali. Po starym budynku zostały jedynie ściany, wszystko poza tym jest nowe lub odpowiednio zmodernizowane – powiedział Mariusz Okliński, dyrektor gdyńskiej hali. Dzięki przebudowie hala MAKRO zyskała zarówno nowoczesny wygląd, jak i większą powierzchnię sprzedaży – obecnie to prawie 9 tys. m2. Klienci mogą odtąd korzystać z wielu udogodnień, takich jak przestronne wejście, większe przestrzenie między półkami czy też wygodne wózki. Zmodernizowano również linię kas i Dział Obsługi Klienta. Zupełnie nowym rozwiązaniem jest „Kącik Gastro”, w którym wyeksponowano profesjonalny sprzęt potrzebny do prowadzenia działalności w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Przy wyborze odpowiedniego wyposażenia pomogą klientom fachowi doradcy MAKRO. Warto zajrzeć także do nowego, powiększonego o 40%, stoiska AGD, które oferuje jeszcze więcej produktów niż dotychczas. Gruntowna modernizacja objęła także cały dział świeżej żywności oraz stanowisko „Zrób to Sam”. - Stale doskonalimy ofertę i dbamy o profesjonalną obsługę, by spełniać potrzeby naszych klientów jako ich partner w biznesie, a także polski lider handlu hurtowego – mówi Frans Hartong, dyrektor operacyjny MAKRO Cash & Carry Polska. - Zmiany w hali w Gdyni odzwierciedlają najnowsze trendy we współczesnym handlu. Na modernizacji zyskali wszyscy - dzięki usprawnieniom klienci mogą robić zakupy w jeszcze lepszych warunkach, producenci mają optymalne warunki ekspozycji swoich towarów, a pracownicy MAKRO – większą wygodę w pracy. Z okazji otwarcia zmodernizowanej hali firma przygotowała liczne atrakcje. W dniu otwarcia, 14 października, pierwszych sześciuset klientów otrzymało upominek. Przez cały dzień odwiedzający mogli wziąć udział w wielu konkursach, a imprezę uświetnił występ zespołu szantowego. Tomasz Rusik, szef kuchni Unilever, poprowadził smakowite pokazy kulinarne i zaprosił klientów do degustacji przygotowanych specjałów włoskiej kuchni. Także na kolejne dni MAKRO przygotowało liczne akcje promocyjne oraz konkursy. Wraz z zakończeniem modernizacji gdyńskiej hali ruszył „Rozwiń biznes z MAKRO” – konkurs na biznesplan, w którym przedsiębiorcy z regionu powalczą o fundusze na rozwinięcie własnej działalności. Konkurs potrwa do 14 listopada. MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Oprócz kompleksowego zaopatrzenia firm oferuje również rozwiązania biznesowe wspierające działalność swoich klientów. Specjalizuje się w dystrybucji świeżej żywności, upowszechnia użyteczne metody zachowania łańcucha chłodniczego wśród klientów i pomaga im w zrozumieniu prawa żywnościowego. W Polsce MAKRO Cash & Carry posiada 27 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 253 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce 7480 osób.