Opra. e-sieci. na podst. real.pl | 07/11/2008 10:01
Dziś o 8.00 rano miało miejsce otwarcie hipermarketu Real w centrum handlowym Pogoria zlokalizowanym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sobieskiego. Hipermarket Real o powierzchni sprzedaży blisko 5 500 m² jest głównym najemcą centrum. Jest to placówka mniejsza niż standardowe markety sieci, których średnia powierzchnia sprzedaży wynosi ok. 8000 m² Klienci mają w nim do dyspozycji 28 kas, zaś o profesjonalną obsługę i wysoki poziom usług dba zespół 250 znakomicie wyszkolonych pracowników.
REKLAMA
W tygodniu po otwarciu market będzie czynny w godzinach: 8.00 – 22.00; wtedy też na klientów czekają różne niespodzianki – słodycze, baloniki i notatniki. Trzej pierwsi klienci otrzymają kosze upominkowe. Od 14 listopada godziny otwarcia sklepu to: 9.00 – 21.00 od poniedziałku do soboty i 9.00 – 20.00 w niedzielę. Real jest marką dobrze znaną na Śląsku - na terenie województwa zlokalizowanych jest jedenaście placówek sieci. Nowy sklep jest drugim marketem w Dąbrowie Górniczej, a dwunastym w regionie. 10 listopada przypada dziewiąta rocznica otwarcia pierwszego Reala w mieście, przy ul. Katowickiej. Od tego czasu mieszkańcy cenią bogatą ofertę sieci, szczególnie chętnie odwiedzając specjalistyczne działy – „Beauty & More” z kosmetykami oraz „Krainę malucha” z produktami dla dzieci. Śląscy klienci doceniają również korzyści, jakie daje uczestnictwo w lojalnościowym „Programie Dziesiątka” – zbierają punkty przy każdych zakupach, które następnie wymieniają na prezenty ze specjalnego katalogu. Z okazji otwarcia nowej placówki została przygotowana wyjątkowa oferta, która będzie obowiązywać w obu hipermarketach. W centrum handlowym Pogoria, oprócz marketu Real, mieści się 90 sklepów i punktów usługowych: Smyk, Empik, Bata, CCC, a także multipleks Helios. „Real w Dąbrowie Górniczej to nasz pięćdziesiąty trzeci hipermarket - w tym roku otworzyliśmy już dwie nowe placówki: w centrum handlowym Karolinka w Opolu oraz w Słupsku. Cały czas doskonalimy naszą ofertę i poziom usług, tak, aby satysfakcja klientów Reala ciągle rosła. Dowodem na sukces naszych wysiłków jest przyznany sieci w tym roku Złoty Laur Klienta – Grand Prix w kategorii sklepów wielkopowierzchniowych” – mówi Kef van Helbergen, prezes zarządu sieci.