Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu rozpoczyna dalszą rozbudowę

Opra. e-sieci. na podst. fashionhouse.pl | 12/11/2008 09:49

W Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu zakończyła się druga faza inwestycji i jednocześnie rozpoczęła realizacja finalnej rozbudowy obiektu. Sosnowiecki outlet, skupiając sklepy z markowymi produktami w cenach niższych od 30 do 70 procent w porównaniu do cen w tradycyjnych salonach, posiada największą ofertę w swojej branży na południu Polski.


REKLAMA




Dotychczasowa powierzchnia sosnowieckiego outletu (ponad 10,000 metrów kw.) w drugiej fazie inwestycji została powiększona nakładem ponad 10 milionów Euro o około 40 procent. Przybyło blisko 20 nowych sklepów. Rozbudowany outlet funkcjonuje na powierzchni ponad 16,500 metrów kw. Już na wiosnę 2009 roku zakończy się rozpoczęty właśnie proces finalnego powiększenia obiektu. - Decyzja o dalszej rozbudowie Fashion House Outlet Centre to potwierdzenie rosnącej roli Sosnowca jako ważnego ośrodka usługowego wschodniej części aglomeracji i miejsca gdzie warto inwestować. Nasze miasto było pierwszym na południu Polski, które stało się gospodarzem i promotorem centrum outletowego, cieszy nas więc jego rozwój - mówi Grzegorz Dąbrowski, Rzecznik Prasowy Urzędu Miasta Sosnowiec.- Co istotne, właściciele Fashion House dbają o estetykę i architekturę swojego centrum. Nawiązania do XIX-wiecznej uliczki z elementami architektury kolejowej, taki industrialny charakter obiektu, wyróżnia go na tle innych obiektów handlowych i dobrze koresponduje z klimatem Sosnowca – dodaje Dąbrowski. W trzeciej fazie inwestycji, Fashion House w Sosnowcu zwiększy się o ponad 5,500 metrów kw. Całkowita powierzchnia handlowa wyniesie 23,000 metry kw. Podwojona w wyniku pierwszej rozbudowy liczba zatrudnionych w outlecie ulegnie zwiększeniu i w 2009 roku przekroczy pół tysiąca osób. Totalna liczba sklepów przekroczy 100. Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu to jedyne centrum w województwie śląskim, w którym przeceny trwają przez cały rok. Outlet oferuje bogaty wybór markowych produktów sprzedawanych w cenach niższych o 30-70 procent w porównaniu z cenami w tradycyjnych salonach tych samych firm. W wyniku zakończonej niedawno rozbudowy liczba sklepów w sosnowieckim outlecie wzrośnie do 80. Klienci, tzw. Smart Shopperzy czyli „sprytni zakupowicze” kupujący towar najlepszej jakości w najniższej cenie, mogą korzystać z jeszcze większej oferty markowych produktów w nowych sklepach, m.in. Cross Jeans, Rapper, Greenpoint, Underground i Funk’n’Soul, otwartych z myślą o miłośnikach luźnego młodzieżowego stylu. Panie mogą cieszyć się zakupami w nowych salonach Gapa Fashion, Szefler, Samanta oraz Triumph. Eleganccy panowie znajda coś dla siebie w sklepach Puere, Brand Collection, Bytom, Ewtex oraz Scotch&Soda. Dla najmłodszych powstał punkt Drewex z marką Kolorino. Ponadto w sosnowieckim outlecie zostały otwarte dwa salony z galanterią skórzaną firm Chanti i Ochnik. Za sprawą marki Umbro poszerzył się również asortyment obuwniczy. Otwarto także pierwszy sklep outletowy ze sprzętem gospodarstwa domowego Home&Cook, w którym dostępne są produkty firm m.in. Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups. Zakupy w sosnowieckim outlecie osłodzić mogą wyroby cukiernicze w nowym punkcie firmy Wawel. - Otwarcie kolejnych nowych salonów i decyzja o dalszej rozbudowie obiektu w tak krótkim czasie, to namacalny dowód naszego dynamicznego rozwoju. Mimo zawirowań w gospodarce, liczba naszych klientów stale wzrasta, gdyż jako jedyni w województwie oferujemy markowe produkty w przystępnych cenach przez cały rok - mówi Wojciech Wilczak, dyrektor operacyjny Fashion House Sosnowiec. Rozbudowany został również parking sosnowieckiego outletu. Na czas zakupów samochody może zostawić już 1025 klientów. Dla udogodnienia, w piątki, soboty i niedziele, po terenie powiększonego parkingu, jeździć będzie specjalny bezpłatny pociąg. Otwarty w 2004 roku Fashion House w Sosnowcu jest jedynym z trzech obiektów ogólnopolskiej sieci centrów Fashion House, na którą składają się jeszcze obiekty w Piasecznie i Gdańsku.