Oprac. e-sieci. na podst. makro.pl | 28/11/2008 16:01
Dziś pierwsi klienci zrobią zakupy w zmodernizowanej hali MAKRO Cash & Carry w Lublinie. Po dwunastu latach funkcjonowania hala została gruntownie przebudowana, aby jeszcze lepiej służyć kupującym, którzy stanowią niemal połowę wszystkich przedsiębiorców z województwa lubelskiego.
REKLAMA
Kilkumiesięczna modernizacja nie przeszkodziła w normalnym funkcjonowaniu hali, w której codziennie zaopatrują się lokalni przedsiębiorcy. W 2008 roku ich liczba przekroczyła 67 tys. – pośród nich są między innymi właściciele sklepów i osoby prowadzące biznes w branży hotelarsko-gastronomicznej. – Staraliśmy się, aby nasi klienci jak najmniej odczuli tę przebudowę. Cieszymy się, że możemy oddać do ich dyspozycji całkowicie odmienioną halę, w której czeka na nich poszerzona oferta najwyższej jakości produktów i nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne – mówi Zenon Swaczyj, dyrektor hali w Lublinie. Po przebudowie hala zyskała zupełnie nową, niezwykle funkcjonalną aranżację. Wszystkie działy zmieniły swoje miejsca, a powierzchnia sprzedaży powiększyła się o około 100m2. W szczególności zadbano o nowy, przyjazny system oznakowania, który ułatwia sprawne poruszanie się między półkami. Klient bez problemu odnajdzie teraz w morzu dostępnych w Makro produktów to, czego akurat poszukuje. Warto zwrócić uwagę na atrakcyjne, nowocześnie oświetlone ekspozycje oraz nowe regały, które pozwalają na łatwiejszy dostęp do towarów. Podczas modernizacji szczególną uwagę poświęcono działowi świeżej żywności – dzięki nowym urządzeniom chłodniczym produktów tego typu jest teraz w Makro znacznie więcej. Poszerzono także asortyment ryb i owoców morza – ze słonowodnych i słodkowodnych zbiorników można wybierać przeróżne przysmaki, takie jak krewetki, homary czy kraby. Należy również wspomnieć o dodatkowych udogodnieniach dla stałych klientów – tzw. Złotych Klientów Makro. Do ich dyspozycji oddano m.in. oddzielne wejście i specjalny pokój, w którym mogą spotykać się z doradcami firmy.