Oprac. e-sieci. na podst. real.pl | 28/11/2008 13:34
Real zaangażował się w nową inicjatywę mającą na celu walkę z problemem niedożywienia w Polsce poprzez akcję Federacji Polskich Banków Żywności. Polega ona na umożliwieniu klientom sieci – uczestnikom lojalnościowego „Programu Dziesiątka” przekazania zgromadzonych punktów na rzecz Banków Żywności.
REKLAMA
Przekazując punkty gromadzone przy okazji każdych zakupów – 100 lub ich wielokrotność, klienci zyskują świadomość pomocy rodzinom żyjącym w niedostatku i głodzie. Wystarczy zadeklarować tę gotowość poprzez wypełnienie krótkiego formularza, a punkty trafią na konto Federacji, która wymieni je w całości na podstawowe produkty żywieniowe: mąkę, kaszę, ryż, makaron czy cukier. Za pośrednictwem Banków Żywności produkty trafią do organizacji działających na rzecz osób żyjących w biedzie i cierpiących z powodu niedożywienia. „Nasza statutowa działalność polega na zmniejszaniu obszarów niedożywienia oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. Partnerstwo z firmą Real pozwala na jeszcze lepszą realizację tej misji” - mówi Marek Borowski, Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.