Oprac.e-sieci.pl na podst. www.biedronka.pl | 13/12/2008 08:33
Biedronka zajęła wysokie pozycje w kilku kategoriach w najnowszym, piątym już, rankingu najcenniejszych marek przygotowanym przez Nielsen i Akropolis Advisory dla Rzeczpospolitej. Sieć ugruntowała swoją pozycję jako jedna z najpopularniejszych i najcenniejszych marek w Polsce.
REKLAMA
Jak podaje Rzeczpospolita w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich marek, ogłoszonym 9 grudnia 2008 , Biedronka pozostaje najcenniejszą polską marką pośród sieci handlowych w kategorii „Handel i Usługi”. W rywalizacji niezależnej od branży – Biedronka zajęła pierwszą pozycję w kategorii „Najczęściej wybierane marki”, natomiast w kategorii „Priorytet w świadomości” – pozycję drugą. Biedronka okazała się być również dwunastą najbardziej wartościową marką na polskim rynku według kwalifikacji ogólnej. W tym roku sprawdzono, jak Polacy oceniają blisko 400 marek.