Real w Szczecinie Marketem Roku 2009

Oprac. e-sieci. na podst. www.real.pl | 31/01/2009 12:07

Hipermarket Real w Centrum Handlowym Galaxy został wyróżniony tytułem „Market Roku 2009”w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez branżowy magazyn „Wiadomości Handlowe”.


REKLAMA




Niezależne jury, składające się z wybitnych specjalistów w branży, przedstawicieli organizacji kupieckich oraz naukowców – wybrało po trzy placówki detaliczne w 5 formatach sklepów: małych (o powierzchni do 40 m. kw.), średnich (41 – 100 m. kw.) i dużych (101 – 300 m. kw.) oraz wśród supermarketów i hipermarketów, które otrzymały nominacje do nagrody. Oprócz szczecińskiego Reala była to również placówka na Okęciu oraz nowy sklep sieci zlokalizowany w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu. Wszystkie placówki nominowane zostały szczegółowo przedstawione na łamach „Wiadomości Handlowych”. Na ostateczne oceny wpłynęły następujące kryteria: wyniki finansowe danej placówki, bezpośrednia konkurencja, polityka cenowa, ponadstandardowe działania w zakresie obsługi klientów oraz aranżacja marketu. Nominowane placówki odwiedzili audytorzy konkursu, którzy rozmawiali z dyrektorami i na miejscu mieli okazję przekonać się o organizacji sklepów. Uznanie jurorów w kategorii hipermarketów zyskał Real przy ul. Wyzwolenia w Szczecinie. Powierzchnia sprzedaży tej placówki wynosi 7600 m. kw., zatrudnionych jest w niej 280 osób – „profesjonalistów w każdym calu”, jak mówi dyrektor placówki Piotr Gembarski. Jednak poziom obsługi, wiedza oraz uprzejmość personelu robią wrażenie we wszystkich placówkach, które zostały uznane przez audytora za wyjątkowo przyjazne dla klientów. Prezes zarządu sieci Real, Kef van Helbergen, wyraził zadowolenie z wyników konkursu i wyróżnienia dla placówki w Szczecinie. „Idea takiej rywalizacji pomiędzy placówkami detalicznymi jest bardzo ciekawa i stymulująca, szczególnie, że w tej edycji konkurowały ze sobą trzy nasze markety”.