Marki własne w sklepach INTERMARCHE

Oprac. e-sieci. na podst. www.muszkieterowie.pl | 04/02/2009 09:48

Wiejskie Pyszności, Paturages, Saint Eloi, Odyssee, Chabrior - to tylko niektóre z marek własnych, które Grupa Muszkieterów oferuje swoim klientom w Intermarche. W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty private labels, segment ten będzie sukcesywnie rozbudowywany. W 2009 roku gama marek własnych dostępnych w supermarketach Intermarche obejmować będzie już 60 grup asortymentowych.


REKLAMA




Wysoka jakość, cena 20% niższa, różnorodny asortyment, obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów. Na półkach sklepów Intermarche klienci mogą znaleźć asortyment pierwszocenowy, oznaczony marką Mini Cena, produkty ze średniego segmentu, jak i ofertę delikatesową, obejmującą artykuły sprowadzane z Francji, nieodstępne w innych sieciach handlowych. Dodatkowo, już ponad 500 produktów rekomendowanych przez Muszkieterów wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości.
Coraz dojrzalszy rynek konsumencki, wzrastająca świadomość klientów w zakresie odpowiedzialnych zakupów, dążenie do nabywania zdrowych produktów od sprawdzonych dostawców - to wyzwania, przed którymi stoi sektor handlowy w Polsce. Muszkieterowie, chcąc zaspokoić oczekiwania swoich klientów, wprowadzają do oferty coraz to nowe produkty, odpowiadające na potrzeby różnych grup. Stąd rozbudowanie gamy marek własnych o artykuły ekologiczne i żywność funkcjonalną i wprowadzenie oferty delikatesowej rodem z Francji. Od 2009 roku marki własne Muszkieterów będą również oznaczane Dietogramem - wizualną informacją dotyczącą walorów odżywczych nabywanej żywności. Jest to krok w kierunku realizacji Dobrowolnego Programu Znakowania Wartością Odżywczą GDA.
Z myślą o tych klientach, którzy dbają szczególnie o zdrową dietę i balans wartości odżywczych w przygotowywanych posiłkach, Muszkieterowie proponują kompletną gamę produktów marek własnych. Obejmuje ona m.in.:
• Paturages - W jej skład wchodzą mleko, sery, twarożki, maślanki, jogurty. Produkty te uzupełniają codzienną dietę o wapń, białko i niezbędne mikroelementy.
• Wiejskie Pyszności - tradycyjnie wyrabiane wędliny, nawiązujące do kuchni staropolskiej. W tej grupie wyróżnia się segment classic oraz Premium.
• Ogród Pyszności - To marka premium, wprowadzona w tym roku w owocach i warzywach. Oferuje także egzotyczne owoce, jak np. pomelo. Produkty z Ogrodu Pyszności dostarczają witamin i minerałów niezbędnych w codziennej, zdrowej diecie.
• Saint Eloi - szeroki wybór artykułów mrożonych, dostarczających o każdej porze roku ważnych dla zdrowia składników.
• Odyssee - przetwory rybne. Znakomicie uzupełniają codzienną dietę o cenne kwasy, minerały i witaminy.
• Z naszej zagrody - jajka od sprawdzonych dostawców.
• Reva - marka kasz, ryżu, mąki, jak i produktów słodkich, np. miodu. Miód wielokwiatowy Reva został wyróżniony certyfikatem Selection.
• Chabrior - słodkie przekąski, uzupełniające urozmaiconą dietę. W tym roku grupa Chabrior wzbogaciła się o produkty premium importowane z Francji.
• Owoce suszone i bakalie Buton d"Or - Sprowadzane do Intermarche prosto z Francji. Orzeszki, bakalie, pistacje - drobne przyjemności na spotkania z przyjaciółmi.